یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 26365 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط :
34 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی حکمی از سوی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان ناظر طرح ملی «طوبی» در استان منصوب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی حکمی از سوی محمد هاشمی ،جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر طرح ملی «طوبی» در لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی حکمی از سوی محمد هاشمی ،جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر طرح ملی «طوبی» در لرستان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
حجاب و عفاف از آموزه‌های دین مبین اسلام است و یکی از ارزش‌های والای جامعه اسلامی است که نقشی شگرف در رشد و تعالی انسان‌ها دارد.

در همین راستا طرح ملی طوبی به عنوان طرح مرجع و جامع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تربیت مربی و تبلیغ حجاب و زیست عفیفانه که مورد تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفته، بنا دارد در چارچوب جهاد تبیین، شبکه‌ای از متخصصین در این حوزه را در کشور ایجاد و سازماندهی نماید.

لذا سرکار عالی به عنوان «ناظر طرح ملی طوبی در استان لرستان» منصوب می‌شوید. امید است با برقراری ارتباط موثر با دبیرخانه رویداد و همچنین پرچمداران استانی که معرفی شده‌اند با تکیه بر نیروهای مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت همکاران استانی نسبت به انجام وظایف محوله در جهت پیشبرد اهداف والای این طرح موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +