شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 26472 |
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ | ارسال توسط :
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان گفت: محوطه تاریخی گردشگری باغ «گلستان»،قلعه «فلک‌ الافلاک» و آبشار «بیشه» در صدر بازدید گردشگران نوروزی این استان قرار دارند.

محوطه تاریخی گردشگری باغ «گلستان» و قلعه «فلک‌الافلاک»، آبشار «بیشه»، خانه‌های تاریخی استان در شهرهای مختلف، آثار تاریخی و آبشار «نوژیان»، در صدر این بازدیدها هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،عطا حسن‌پور در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۴۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی لرستان بازدید کردند.

وی افزود: محوطه تاریخی گردشگری باغ «گلستان» و قلعه «فلک‌الافلاک»، آبشار «بیشه»، خانه‌های تاریخی استان در شهرهای مختلف، آثار تاریخی و آبشار «نوژیان»، در صدر این بازدیدها هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: باتوجه‌به اقدامات انجام شده و آمادگی استان برای حضور گردشگران، پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال گردشگران بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کنند.

حسن‌پور، تصریح کرد: برای سهولت و دسترسی بیشتر گردشگران برای آشنایی با استان اپلیکیشن لرستان سفر طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته و گردشگران می‌توانند علاوه بر آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری لرستان، برای تهیه بلیت اماکن تاریخی و موزه‌ها، از اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +