پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 21604 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ | ارسال توسط :
86 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تعامل و همکاری با فرماندهی انتظامی استان به منظور حفاظت از آثار باستانی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، عطا حسن‌پور روز شنبه ۲۳ مهرماه با اشاره وجود تعدد آثار مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان لرستان عنوان کرد: ‌در راستای پاسداری از این […]

تعامل و همکاری با فرماندهی انتظامی لرستان به منظور حفاظت از آثار باستانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تعامل و همکاری با فرماندهی انتظامی استان به منظور حفاظت از آثار باستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، عطا حسن‌پور روز شنبه ۲۳ مهرماه با اشاره وجود تعدد آثار مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان لرستان عنوان کرد: ‌در راستای پاسداری از این میراث خدادادای، پرسنل یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی لرستان به صورت شبانه‌‌روزی در حال خدمت هستند و اگر هماهنگی و همراهی عوامل انتظامی استان نباشد، تلاش یگان مثمر ثمر نخواهد بود.

وی ضمن خدا قوت به پرسنل فراجا افزود: افتخار داریم در عرصه میراث‌فرهنگی به نوعی همکار آنان در حفظ و حراست از اموال ارزشمند فرهنگی و تاریخی میهن باشیم.

‌فرمانده انتظامی لرستان نیز در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا برگزار شد، از زحمات و پاسداری میراث‌فرهنگی لرستان در باب حفاظت از میراث ملی استان قدردانی کرد و گفت:تعامل و همکاری نیروی انتظامی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی به منظور حفاظت بهینه از میراث باستانی و تاریخی استان در دستور کار قرار دارد.

سردار الهی خاطرنشان کرد:دستگیری مرتب قاچاقچیان اشیای تاریخی نشان از همکاری خوب و شایسته نیروی انتظامی دارد که تعامل و همکاری میراث‌فرهنگی با نیروی محترم انتظامی مد نظر ما نیز قرار دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +