سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 22328 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ | ارسال توسط :
70 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی لرستان،گفت:همه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه استان صاحب مسکن می شوند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، سید رضا نجفی زاده با بیان این خبر ،اظهار کرد: با عنایت به پیگیری های سید” عماد شاهرخی” رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، جلسه ای با حضور “طلایی” مشاور […]

معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی لرستان،گفت:همه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه استان صاحب مسکن می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، سید رضا نجفی زاده با بیان این خبر ،اظهار کرد: با عنایت به پیگیری های سید” عماد شاهرخی” رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، جلسه ای با حضور “طلایی” مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در بخش مسکن و هیئت همراه، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیران ادارات تابعه و شرکت های وابسته، مدیران حوزه ریاست، حراست، بازرسی، پستیبانی، ایثارگران و کارکنان پشتیبانی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

وی افزود:بدون تردید مهمترین رسالت ستاد مسکن، پیگیری امورات فنی و اجرایی در راستای تفاهم‌نامه مسکن فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی می باشد تا به نوعی از این طریق خدمات ارزنده همه پرسنل خدوم بخش کشاورزی و دستگاه تابعه را ارج نهیم و زحمات شان را تکریم کنیم.

نجفی زاده در خصوص موقعیت جغرافیایی این طرح گفت:انتخاب املاک با پشتوانه علم، فن و همچنین با نگاه به ارزش افزوده املاک باعث گردید تا بهترین موقعیت های ملکی سازمان جهت اجرای طرح معرفی شوند تا همه همکاران استان از طرح مسکن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: ستاد مسکن سازمان، بالغ بر ۴ هزار واحد مسکونی در راستای رفاه کارکنان مجموعه بخش کشاورزی اعم از (رسمی، قراردادی و شرکتی ) در نظر گرفته است و در رفع موانع اجرایی طرح و تسریع در عملیاتی شدن احداث واحد های مسکونی استان جهادی حرکت خواهد کرد و با توجه به دستورات رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به زودی اجرای طرح در سراسر استان آغاز خواهد شد.

نجفی زاده در خصوص میزان تسهیلات اختصاص یافته به این طرح خاطر نشان کرد:مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۸ الی ۱۲ درصد از طریق بانک مسکن و کشاورزی برای متقاضیان پیش بینی شده است و میزان آورده همکاران بزودی اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اندو یا نیاز به ویرایش اطلاعات دارند صبوری کنند تا زمانبندی ثبت نام و ویرایش از طرف وزارت راه و شهرسازی به وزرات جهاد کشاورزی اعلام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +