یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 26198 |
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ | ارسال توسط :
72 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز گفت:استاد بهرام سرلک و گروه های موسیقی تحت تعلیم ایشان با حضور در جشنواره های بزرگ کشوری و کسب رتبه های برتر که بر هیچ کس پوشیده نیست ، سبب معرفی هنر الیگودرز و زنده نگه داشتن نام این شهر در کشور شده است.

به مناسبت شب یلدا،جشن «شو چله» در تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ برگزار شد.

به گزارش صدای طرهان ، جشن «شو چله» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و آموزشگاه آزاد موسیقی آوا و نوا با حضور تعدادی از هنرمندان و استقبال خوب علاقه‌مندان در تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز از برگزارکنندگان و هنرمندانی که درا ین برنامه حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک شب یلدا،اظهار داشت: یلدا یکی از مهمترین شب‌های ایران است که از دیرباز تا به امروز مورد توجه بوده و جشن ها وشب نشینی هایی که در این شب در بیشتر نقاط کشور برگزار می شود یک سنت دیرینه محسوب می شود که تا امروز نه تنها از ارزش آن کاسته نشده بلکه جایگاه بسیار ویژه ای در نزد ایرانیان پیدا کرده است.

ابوذر پیرحیاتی در ادامه ضمن معرفی استاد بهرام سرلک و سابقه ی فعالیت فرهنگی و هنری ایشان گفت : استاد سرلک از پیشکسوتان موسیقی شهرستان است که سالهاست برای رسیدن به اهداف متعالی در هنر حتی یک دقیقه از پا ننشسته و دست از تلاش و کوشش برنداشته است.

وی افزود:تلاش های صادقانه و خالصانه ی استاد سرلک سبب تربیت هنرمندان زیادی شده است و بی تردید امروزه یکی از پایگاه های فرهنگی هنری شهرستان الیگودرز که کمک شایانی به ارتقاء فرهنگ در سطح شهرستان نموده ، آموزشگاه موسیقی آوا و نوا می باشد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز گفت:استاد بهرام سرلک و گروه های موسیقی تحت تعلیم ایشان با حضور در جشنواره های بزرگ کشوری و کسب رتبه های برتر که بر هیچ کس پوشیده نیست ، سبب معرفی هنر الیگودرز و زنده نگه داشتن نام این شهر در کشور شده است.

بنا به این گزارش، آموزشگاه آوا نوا چندین سال است که با مدیریت استاد بهرام سرلک و سیمین سرلک در راستای حفظ فرهنگ و هنر اصیل این آب و خاک فعال هستند و همه ساله در جشنواره ها و مسابقات مختلف استانی و کشوری باعث افتخار موسیقی استان بوده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +