جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 23609 |
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ | ارسال توسط :
109 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیر تعاون روستایی لرستان از راه اندازی «روستا بازار» در شهرستان خرم‌آباد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، امیر نیایی فرد اظهار کرد: سه سال پیش طرح ایجاد «روستا بازار» در ۱۱ شهرستان لرستان را به تهران ارائه دادیم تا با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آن را اجرایی کنیم. وی اضافه کرد: […]

مدیر تعاون روستایی لرستان از راه اندازی «روستا بازار» در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، امیر نیایی فرد اظهار کرد: سه سال پیش طرح ایجاد «روستا بازار» در ۱۱ شهرستان لرستان را به تهران ارائه دادیم تا با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آن را اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم هم‌اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان نیاز است تا این ۱۱ «روستا بازار» را ایجاد کنیم.

مدیر تعاون روستایی لرستان از ایجاد «روستا بازار» در شهرستان خرم‌آباد تا پایان امسال خبر داد و افزود: هم‌اکنون کارهای تعمیر و تجهیز این روستا بازار که در کنار ترمینال جنوب و تعاونی روستایی شهرستان خرم‌آباد واقع شده را آغاز کردیم و تلاش این است که تا پایان امسال به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

نیایی فرد بیان کرد: این روستا بازارها با هدف عرضه مستقیم تولیدات روستائیان(کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و لبنیات) بوده است.

وی گفت: از منابع داخلی برای ایجاد این مکان استفاده شده و در حال تجهیز و تعمیر آن هستیم.

مدیر تعاون روستایی لرستان اضافه کرد: هم‌اکنون در این مکان گوشت منجمد و گیاهان دارویی عرضه می‌شود و با افتتاح آن تلاش این است محصولات بین ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شود.

نیایی فرد با بیان اینکه نیاز است وزارت جهاد کشاورزی اعتبار لازم برای ایجاد این روستا بازارها را در شهرستان‌های لرستان تامین کند، گفت: با راه‌اندازی «روستا بازار» تولید روستائیان توسط تعاونی روستایی جمع‌آوری می‌شود و در غرفه‌ها عرضه خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی لرستان عنوان کرد: چنانچه امکان داشته باشد می‌توان یک سری از کالاهای اساسی نظیر مرغ و گوشت منجمد نیز از این طریق به متقاضیان عرضه شود.

ایسنا
انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +