پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 22481 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ | ارسال توسط :
91 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی پلدختراز کشف ۲ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سرهنگ “شاپورگراوند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان پلدختر مبنی بر حمل چوب قاچاق در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور […]

فرمانده انتظامی پلدختراز کشف ۲ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سرهنگ “شاپورگراوند” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان پلدختر مبنی بر حمل چوب قاچاق در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی یک دستگاه خودروی کامیون حامل چوپ قاچاق در بازرسی از آن ۲ تن چوب قاچاق که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف کردند.

گراوند، خاطر نشان کرد: با توجه به دلایل و شواهد، متهم مدارکی دال بر قانونی بودن حمل چوب ها  ارائه نکرده و بیان داشته اند که قصد فروش آن ها را در بازار دارند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری خوب مردم، گفت: یک نفر در این خصوص پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه چوب های قاچاق مکشوفه به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی پلدختر در پایان گفت: مقابله جدی با قاچاق کالا به جهت حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از وارد کردن کالای خارجی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریعتر به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +