جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 22741 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ | ارسال توسط :
93 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جهانی میر گفت: شعب بانک کشاورزی لرستان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان :علی جهانی میر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۱۰۸ درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان لرستان اظهارداشت: مجموع تسهیلات پرداختی شعب این […]

شعب بانک کشاورزی لرستان بیش از ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند

جهانی میر گفت: شعب بانک کشاورزی لرستان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان :علی جهانی میر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۱۰۸ درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان لرستان اظهارداشت: مجموع تسهیلات پرداختی شعب این بانک از ابتدای امسال تا هفته پایانی آذر ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه رشد ۱۰۸درصدی پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی نمایانگر پاسخگویی بانک کشاورزی به نیازهای مالی مشتریان و تزریق منابع مالی بیشتر به بخش کشاورزی است افزود: شعب این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۷ آذر ماه بیش از ۲۷ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند که حدود ۹۱ درصد این تسهیلات به بخش کشاورزی و فعالیت های وابسته پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان عنوان کرد: بیشترین تسهیلات در بخش دام و طیور به مبلغ بیش از ۸ هزار میلیارد ریال و در بخش زراعت بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در راستای حمایت و پشتیبانی از رشد تولید و توسعه اقتصادی استان شعب بانک کشاورزی لرستان در مقطع یاد شده بیش از ۲۳ هزار فقره تسهیلات در قالب تسهیلات سرمایه ای، سرمایه درگردش و قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +