پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 24311 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ | ارسال توسط :
98 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان: دادستان خرم‌آباد به ماجرای مصدومیت ۲ محیط‌بان ورود و پیگیر ماجرا شد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان علی سالاروند گفت :دادستان مرکز لرستان چندی پیش جهت بررسی سطح حفاظتی منطقه سفیدکوه ازنا، بازدید سرزده‌ای انجام داد اما اینبار به دعوت این سازمان از سفیدکوه خرم‌آباد بازدیدی به عمل آورد. وی […]

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان: دادستان خرم‌آباد به ماجرای مصدومیت ۲ محیط‌بان ورود و پیگیر ماجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان علی سالاروند گفت :دادستان مرکز لرستان چندی پیش جهت بررسی سطح حفاظتی منطقه سفیدکوه ازنا، بازدید سرزده‌ای انجام داد اما اینبار به دعوت این سازمان از سفیدکوه خرم‌آباد بازدیدی به عمل آورد.

وی افزود: در این بازدیدها مسائل محیط‌بانان مورد توجه قرار گرفت و محیط‌بانان مشکلات خود را مطرح کردند، همچنین دادستان به استفاده از تجهیزات نوین تاکید کرد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان عنوان کرد: به عنوان اولین استان کار هوشمندسازی مناطق را انجام دادیم و در سفر امسال سلاجقه معاون رئیس جمهور افتتاحیه آن انجام گرفت.

وی با بیان اینکه کار هوشمندسازی سفیدکوه ازنا انجام شده است، گفت: اکنون در سه نقطه بسیار مرتفع از سفیدکوه ازنا اشرافیت کامل داشته و می‌توان گفت به ۷۰ درصد منطقه اشرافیت داریم.

سالاروند تصریح کرد: در سفیدکوه خرم‌آباد نیز به همین شکل کار هوشمندسازی انجام دادیم و اینبار دادستان خرم‌آباد از وضعیت هوشمندسازی آن بازدید کرد تا ببیند قدرت تصویر آن چطور است و ما نیز تشریح کاملی از این موضوع داشتیم که اعلام رضایت کردند.

وی اظهارداشت: با هوشمندسازی توانستیم کمک بسیار زیادی به مناطق حفاظت شده انجام دهیم، در سایر تجهیزات نیز دادستان اعلام رضایت کرد کمااینکه ما به دنبال تجهیزات بیشتری برای سفیدکوه خرم‌آباد و همچنین ارتقا تجیهزات محیط‌بانی هستیم تا بتوانیم تجهیزات به‌روزتری در اختیارشان قرار دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان به استفاده از دوربین‌های با قدرت بالا در مناطق حفاظت شده اشاره کرد و گفت: با این کار توانستیم شکارچیان را رصد کنیم.

وی تصریح کرد: دو نفر از محیط‌بانان ما توسط شکارچیان غیرمجاز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، جراحی دست و کتف این محیط‌بانان انجام گرفت و اکنون حال آن‌ها مساعد است.

سالاروند افزود: دادستان خرم‌آباد و معاونش نیز به این موضوع ورود پیدا کردند و پیگیر شدند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +