جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 25612 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ | ارسال توسط :
82 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد کل این پروژه به طول بیش از ۷۰ کیلومتر با همکاری وزارت ارتباطات و اداره کل ict استان و از محل اعتبارات توسعه خدمات اجباری در مناطق محروم uso و با کمک وزارت نیرو در حال اجرا می باشد .

مدیر مخابرات منطقه لرستان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم اتصال فیبرنوری سدرودبار به شهر شاپورآباد حدفاصل ماهیچال تا شهر شاپورآباد خبر داد.

به گزارش صدای طرهان، دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت: یکی از مزایای پروژه فیبر نوری مسیر شاپورآباد به سد رودبار تأمین ارتباط پایدار فیبر نوری برای سد رودبار است.

دکتر شمسی‌فر اظهار کرد: از مزایای این پروژه این است که زمینه برای اتصال تمام صنایع و واحد های تولیدی و متقاضیانی که امکان سرمایه‌گذاری در این مسیر را دارند به شکل فیبرنوری فراهم می گردد .

وی ادامه داد: فاز دوم این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال بطول ۴۱ کیلومتر در حال اجراست که با اجرای این پروژه مصوبه سفر ریاست محترم جمهور بطور کامل اجرا می شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد کل این پروژه به طول بیش از ۷۰ کیلومتر با همکاری وزارت ارتباطات و اداره کل ict استان و از محل اعتبارات توسعه خدمات اجباری در مناطق محروم uso و با کمک وزارت نیرو در حال اجرا می باشد .

وی با اشاره به اهمیت وجود زیرساختهای پایدار ارتباطی برای توسعه هر منطقه به برخی از مزایای اجرای این پروژه از جمله امکان اتصال سایتهای کلیه اپراتورها به فیبر نوری و فراهم شدن زیرساخت لازم برای ارتقاء تکنولوژی آنها برای ارایه خدمات اینترنتی با کیفیت مناسب و همچنین امکان اتصال روستاهای مسیر به شبکه فیبر نوری و رفع محدودیت‌های شبکه های رادیویی موجود و پایداری ارتباطات آنها در شرایط خاص و نامساعد جویی و همچنین امکان واگذاری و اتصال کلیه متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه به شبکه های فیبر نوری و دسترسی آسان و کیفی به شبکه اینترنت اشاره کرد.

دکتر شمسی فر در بخش دیگری صحبتهای خود به فراهم شدن بستر ارتباطات امن و پایدار برای نیروگاه برق آبی رودبار لرستان در شهرستان الیگودرز نیز اشاره کرد و گفت در راستای اجرای این پروژه شهر بزنوید تیتکان به شبکه فیبر نوری سراسری متصل و مردم از مزایای آن بهره مند خواهند شد .

گفتنی است فاز اول پروژه اتصال فیبرنوری سد رودبار به ماهیچال به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد ریال (حفاری و نصب کامل تجهیزات) در هفته ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +