چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-01
کد خبر: 25414 |
تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ | ارسال توسط :
75 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دیدار مدیرکل استاندارد لرستان، با اشاره به نقش حاکمیتی سازمان ملی استاندارد و وظایف این سازمان در جهت بررسی کیفیت فرآورده ها و محصولات، به کمبود خودرو در این اداره کل اشاره کرد و گفت:

وی در ادامه گفت: ما همواره از نقش مشورتی و سازنده کارشناسان و ذیحسابان در پیشبرد دستوارلعمل ها و اعمال قوانین جاری کشور استفاده کرده ایم و همواره به این نقش مشورتی نیاز داریم.

به گزارش صدای طرهان ، در این دیدار وحید والی زاده مرادی ضمن تبریک انتصاب علی محمدی به سمت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، برتعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی به خصوص اداره کل اقتصاد و دارایی تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: ما همواره از نقش مشورتی و سازنده کارشناسان و ذیحسابان در پیشبرد دستوارلعمل ها و اعمال قوانین جاری کشور استفاده کرده ایم و همواره به این نقش مشورتی نیاز داریم.
در ادامه این دیدار مدیرکل استاندارد لرستان، با اشاره به نقش حاکمیتی سازمان ملی استاندارد و وظایف این سازمان در جهت بررسی کیفیت فرآورده ها و محصولات، به کمبود خودرو در این اداره کل اشاره کرد و گفت: کارشناسان این اداره کل موظفند به صورت روزانه برای انجام ماموریت به مناطق مختلف استان سفر نمایند که با توجه به کمبود خودرو در اداره کل استاندار لرستان، این امر گاهی با اختلال مواجهه می شود لذا خواستار ارائه راه حلی برای رفع کمبود خودرو هستیم و این انتظار می رود که اداره کل اقتصاد و دارایی همچون گذشته جهت رفع موانع اقتصادی در کنار این اداره کل حضور داشته باشد.
محمدی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان نیز در این دیدار گفت: نقش مدیران دستگاه های اجرایی در کنار کارشناسان هر حوزه به عنوان بدنه اجرایی کشور ، پیشبرد اهداف ملی و اجرای قوانین کشور است و در این مسیر نیاز به مشورت و تعامل در حل مشکلات احتمالی داریم و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +