جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 23918 |
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ | ارسال توسط :
85 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: لرستان قطب محصولات گلخانه‌ای خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، صفدر نیازی شهرکی در حاشیه افتتاح گلخانه هیدروپونیک روستای پینه کو رباط نمکی خرم‌آباد که ۱۴ بهمن‌ماه با حضور سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان خرم‌آباد […]

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: لرستان قطب محصولات گلخانه‌ای خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، صفدر نیازی شهرکی در حاشیه افتتاح گلخانه هیدروپونیک روستای پینه کو رباط نمکی خرم‌آباد که ۱۴ بهمن‌ماه با حضور سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان خرم‌آباد صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز گلخانه سبزی و صیفی جات با سطح ۱۰ هزار و ۲۷۰ متر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، افزود: گلخانه هیدروپونیک از سال ۱۴۰۰ شروع شده که مدت اجرای پروژه یکسال بوده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط پست‌بانک در اختیار این پروژه قرار داده شده و ۵ میلیارد تومان نیز آورده متقاضی بوده است.

نیازی شهرکی اضافه کرد: در راستای کشت گلخانه‌ای اقدامات خوبی توسط جهاد کشاورزی لرستان صورت گرفته به‌طوری‌که پروژه‌های متعددی در این استان در حال اجرا یا در مرحله افتتاح است.

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت توسعه کشت گلخانه به‌واسطه منابع آبی در کشور است که لرستان به‌خصوص خرم‌آباد قطب محصولات گلخانه‌ای در کشور خواهد شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تسهیلات خوبی برای این‌گونه کارها در نظر گرفته شده به‌گونه‌ای که در بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات با سود ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده اما هنوز ابلاغ نشده که به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

نیازی شهرکی ادامه داد: در این راستا پروژه‌های متعددی تعریف و به بانک‌ها معرفی شده به‌محض اینکه ابلاغ صورت گیرد پروژه‌ها اخذ تسهیلات خواهند کرد و عملیات اجرایی آن‌ها شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +