جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 23993 |
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ | ارسال توسط :
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

طی مراسمی از هنرمندان انقلابی شهرستان سلسله به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی شهرستان سلسله عصر روز دوشنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه با حضور کیانوش سوری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله، هادی مؤمنی معاون عمرانی فرمانداری سلسله، […]

طی مراسمی از هنرمندان انقلابی شهرستان سلسله به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، مراسم تجلیل از هنرمندان انقلابی شهرستان سلسله عصر روز دوشنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه با حضور کیانوش سوری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله، هادی مؤمنی معاون عمرانی فرمانداری سلسله، اشرف حسنوند مدیر کانون پرورش فکری شهرستان سلسله و اسفندیار پاینده مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه الشتر و جمعی از هنرمندان انقلابی در محل سالن جلسات مجتمع “فرهنگی هنری ولایت” برگزار شد.

کیانوش سوری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله در این مراسم با گرامیداشت و تبریک فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر و با تأکید بر مردمی بودن این انقلاب گفت: امروزه انقلاب اسلامی بیش از آنکه برای مسئولین باشد صاحب و ولی‌نعمت آن خود مردم هستند و باگذشت بیش از چهار دهه از عمر مبارک آن عموم مردم بخصوص هنرمندان با شور و شوق پای آرمان‌ها و اهداف آن ایستاده و دشمنان همیشه در تلاش‌اند تا با بهره‌گیری از پاره‌ای مشکلات اقتصادی به ایجاد فاصله در بین نظام و ملت بپردازند اما غافل از آن هستند که این انقلاب ریشه مردمی دارد.

وی، ضمن انتقاد از رفتار بعضی هنرمند نماهای یا به قولی سلبریتی های تأکید کرد: نظام و دین ما همیشه به دنبال شادی آفرین بودن جامعه بوده و لازم است از ظرفیت هنرمندان شهرستان در راستای امیدبخشی به جامعه بیش از بیش استفاده شود.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان سلسله ادامه داد: در برنامه های دهه فجر امسال شهرستان سلسله با توجه به به کیفیت برنامه‌ها و بهره‌مندی و بکارگیری از امکانات و توانمندی‌های ادارت و نهادهای مختلف در انجام مشترک برنامه‌ها، تلاش شده در ارائه برنامه‌ها ضمن توجه به افزایش شور و نشاط اجتماعی به استفاده بهینه از امکانات توجه شود.

وی ادامه داد: سیاست کاری بر این است تا در کنار برگزاری اینگونه نشست‌های فرهنگی و هنری، خدمات نظام در استان و شهرستان سلسله تبیین و از همراهی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با نظام نیز حمایت خواهد شد.

در ادامه این نشست صالحی مسئول انجمن نمایش و گروسی مسئول انجمن موسیقی شهرستان ضمن حمایت و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکدام به اظهارنظر، پیشنهاد‌ها و راهکارهای مناسب برای فعالیت هرچه بهتر هنرمندان در راستای انقلاب پرداختند.

در پایان این مراسم، به مناسبت دهه مبارک فجر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله از ۲۳ نفر از هنرمندان انقلابی شهرستان با اهدا لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +