جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 24379 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ | ارسال توسط :
135 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرهای این استان همزمان با ایام نوروز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،،عطا حسن پور در نشست با مدیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های استان ضمن بیان خبر فوق، اظهار داشت: به منظور ترویج، معرفی و توسعه […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرهای این استان همزمان با ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،،عطا حسن پور در نشست با مدیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های استان ضمن بیان خبر فوق، اظهار داشت: به منظور ترویج، معرفی و توسعه صنایع‌دستی، نوروز ۱۴۰۲ اقدام به برپایی بازارچه صنایع‌دستی در ورودی همه شهرستان‌های استان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایام نوروز فرصت بسیار خوبی‌است تا هنرمندان صنایع‌دستی، تولیدات خود را به گردشگران و مسافران ارائه کنند، افزود: امیدواریم نوروز پیش رو شاهد رونق بازارهای صنایع‌دستی در شهرهای مختلف استان باشیم که این مهم رونق اقتصادی و اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، با اشاره به آمادگی استقبال از مسافران نوروزی بیان کرد: با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های خوبی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حسن پور با اشاره به دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان و همچنین آب و هوای مطلوب فصل بهار در استان، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود لرستان نوروز پیش رو یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران باشد که در این راستا آمادگی لازم نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: در سطح استان ۱۳ موزه باستان‌شناسی و مردم شناسی و همچنین موزه‌های تخصصی محیط‌زیست و آموزش و پرورش و ۱۲ بازارچه صنایع‌دستی، نوروز پیش رو آماده خدمات‌رسانی به مسافران خواهند بود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +