چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
کد خبر: 25433 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ | ارسال توسط :
66 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

گودرزی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی رقم خورده است بیان کرد: بیمه فراگیر خانواده ایرانی در دستور کار قرار دارد و طرح های تحولی از جمله بیمه زنان خانه دار و دانشجویان در دستور کار قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان: سازمان تامین اجتماعی دومین تولید کننده درمان و اولین خریدار درمان است.
به گزارش صدای طرهان، منوچهر گودرزی در آیین تجلیل از بازنشستگان و از کار افتادگان، همسران بازمانده و مستمری بگیران تامین اجتماعی که با حضور برخی مدیران دستگاه اجرایی در سالن تامین اجتماعی شعبه دو خرم آباد برگزار شد گفت: تامین اجتماعی سعی میکند هر سال مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه را برگزار کند.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان افزود: باتوجه به شاخص های تعریف شده و دستورالعمل های تامین اجتماعی از جمله کار آفرینی و اشتغال زایی و موفقیت‌های فرهنگی، ورزشی و قرآنی چهار نفر از بازنشستگان به عنوان نمونه استانی و یک نفر هم به عنوان نمونه کشوری برگزیده شده اند.

گودرزی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی رقم خورده است بیان کرد: بیمه فراگیر خانواده ایرانی در دستور کار قرار دارد و طرح های تحولی از جمله بیمه زنان خانه دار و دانشجویان در دستور کار قرار دارند.

وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی دومین تولید کننده درمان و اولین خریدار درمان است که ۵۲/۵درصد از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

این مقام مسئول گفت: فاصله ایی تقریبا ده درصدی با کشور داریم که باید بیشتر تلاش کنیم افراد بیشتری تحت پوشش تامین اجتماعی قرار بگیرند.

گودرزی اذعان داشت: ۲۷نوع بیمه شده مشمول کمک دولت داریم که در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰حدود ۱۷٠هزار میلیارد تومان از بدهی خود را به تامین اجتماعی در قالب سهام پرداخت کرده اند که این اقدام نادری است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اظهار کرد: پوشش بیمه ایی زوج های نابارور، دسترسی به خدمات درمانی عادلانه از جمله اقدامات در حوزه درمان است.

وی گفت:۵۷نوع از خدمات تامین اجتماعی به صورت کاملا غیر حضوری ارائه می شود و باعث تسهیل ارائه خدمات به ارباب رجوع می شود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از بازنشستگان نمونه استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +