پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 24619 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ | ارسال توسط :
219 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

با دستور مدیرکل استاندارد لرستان و بعد از رفع برخی نواقص فنی و راه‌اندازی مانیتورینگ، شهربازی کیو مجددا آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه صدای طرهان، وحید والی زاده مرادی مدیرکل استاندارد استان لرستان گفت: در تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه امسال، شهربازی کیو خرم‌آباد به علت نداشتن دوربین مداربسته و عدم وجود اتاق مانیتورینگ و […]

با دستور مدیرکل استاندارد لرستان و بعد از رفع برخی نواقص فنی و راه‌اندازی مانیتورینگ، شهربازی کیو مجددا آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه صدای طرهان، وحید والی زاده مرادی مدیرکل استاندارد استان لرستان گفت: در تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه امسال، شهربازی کیو خرم‌آباد به علت نداشتن دوربین مداربسته و عدم وجود اتاق مانیتورینگ و همچنین ایرادات شرکت بازرسی طرف قرارداد این اداره کل که به صورت مکتوب در خصوص برخی از تجهیزات شهربازی اعلام شده بود، بصورت موقت دستور ۱۰ روز تعطیلی و پلمپ تجهیزات دارای نقص صادرشد.

وی افزود: امروز پس از نصب دوربین و راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ و رفع عدم انطباق تجهیزات بازی با تایید کارشناسان اداره کل استاندارد لرستان با حضور دادستان محترم شهرستان خرم آباد، معاونین و کارشناسان استاندارد و جمعی از اصحاب رسانه این شهربازی بازگشایی گردید.

وحید والی زاده مرادی با اشاره به اینکه مراحل اخذ مجوز از اداره استاندارد برای این مجموعه در سه دوره انجام شده است اظهار داشت: ابتدا در زمان ساخت، نصب و بهره برداری مجوزهایی صادر گردید، سپس در مرحله اتمام ، مجوزهای تکمیلی صادر و بازرسی‌ها نیز بصورت دوره‌ای در زمان بهره‌برداری و اجرا همواره ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بازرسان اداره کل استاندارد لرستان به صورت دوره ای و مستمر در زمان های مختلف نسبت به بررسی و نظارت بر تجهیزات شهربازی اقدام می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +