جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 24394 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ | ارسال توسط :
71 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به مناسبت هفته درختکاری انجام گرفت به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، احمد بیرانوند گفت: بمناسبت هفته درختکاری حدود ۱۰ هزار اصله نهال در زمینی به مساحت ۶ الی ۸ هکتار کاشته شد. مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد در پویش درختکاری که بمناسبت هفته درختکاری با حضور کارکنان و […]

به مناسبت هفته درختکاری انجام گرفت

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، احمد بیرانوند گفت: بمناسبت هفته درختکاری حدود ۱۰ هزار اصله نهال در زمینی به مساحت ۶ الی ۸ هکتار کاشته شد.

مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد در پویش درختکاری که بمناسبت هفته درختکاری با حضور کارکنان و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری و تاکید بر واگذاری درختان کاشتی به پیمانکاران، اظهار داشت: اولین اصل در کاشت، نگهداری و آبیاری نهال های کاشته شده است.

بیرانوند افزود: در گذشته نگهداری به شکل درست انجام نمی شده لذا از بین رفتن درختان را بدنبال داشته، اما امروز این امر محقق شده و پیمانکاران در ابتدای کاشت جهت نگهداری و آبیاری درختان حضور پررنگ دارند.

بیرانوند ادامه داد: علاوه بر منطقه شصت متری، قسمتی از تپه شهدا که خالی از درخت بوده امسال برای اولین بار کاشته می شود و به سایر درختان پیوست زده می شود.

وی با اشاره به اینکه در تمام خیابان ها، بلوارها و نوار ساحلی که نیاز باشد درختان مثمر ثمر کاشته خواهد شد، خاطرنشان ساخت: همانطور که دور دریاچه کیو، بهشت و شاپوری درخت سنجد که معطر می باشد، کاشته شده در سایر نقاط شهر درختانی که به بافت محلی شهر نزدیک است کاشته می شود.

بیرانوند در پایان اعلام کرد: در منطقه شصت متری که اختصاص به گیاهان دارویی دارد، و حدود ۶ تا ۸ هکتار مساحت دارد ۱۰ هزار نهال سرو نقره ای، پسته وحشی و … کاشته شده است همچنین درختان انجیر، بادام وحشی، بلوط، زالزالک، پسته وحشی و … نیز در نقاط دیگر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +