شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 24728 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ | ارسال توسط :
194 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به معرفی کارکنان متخلف این استان از برخورد بدون اغماض با آنان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان سعید رازانی ظهر امروز در میز خدمت بازرسی‌کل لرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خرم‌آباد اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های زیر نظر قوه قضاییه است […]

رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به معرفی کارکنان متخلف این استان از برخورد بدون اغماض با آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان سعید رازانی ظهر امروز در میز خدمت بازرسی‌کل لرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خرم‌آباد اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های زیر نظر قوه قضاییه است و جزو سازمان‌هایی بوده که به‌موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی تشکیل ‌شده است.

وی هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها را با توجه به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور هم‌زمان بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح، برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی لرستان با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود، عنوان کرد: گزارش و پیشنهادهایی ارائه می‌شود که اجرای پیشنهادها بازرسی به ‌تمام دستگاه‌ها الزامی است.

وی با یادآوری اینکه اگر بازرسان سازمان بازرسی در جریان بازرسی تخلفی ببینند حسب مورد با رئیس یا کارمند دستگاه اجرایی برخورد می‌کنند، بیان کرد: بر همین اساس در سال گذشته افرادی در رده‌های مختلف از مدیرکل، معاون، رئیس اداره و رده‌های پایین‌تر معرفی و برای آنان تخلفات و مجازاتی در نظر گرفته‌ شده است.

رازانی برخورد با فساد را اولویت نخست بازرسی لرستان دانست و گفت: بازرسی لرستان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد.

رئیس سازمان بازرسی لرستان تصریح کرد: کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی می‌شوند و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام‌ شده است.

رازانی ضمن اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات ۱۳۶.bazresi.ir اظهار داشت: همه همشهریان به‌منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه کنند و با تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۴۵/.

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +