دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 26519 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان به اشاره موضوع عفاف و حجاب، از همه ادارات شهرستان خواست که در راستای طرح نور “عفاف و حجاب” که از ۲۵ فروردین در سراسر کشور در حال اجرا هست با مجریان طرح و نیروهای انتظامی همکاری نمایند.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان در سال جدید صبح روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به ریاست مهندس حجت‌الله نصیری‌پور فرماندار شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا امام جمعه، اعضای شوراهای تامین و اداری شهرستان در سال جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای طرهان؛ در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا، سرهنگ علی بازوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رومشکان و سرهنگ مصطفی تیموری فرمانده انتظامی شهرستان در سخنانی جداگانه از عملیات افتخارآفرین و عبرت‌آموز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح کشورمان در پاسخی مقتدرانه و تنبیهی علیه اقدامات تروریستی رژیم خبیث صهیونیستی که تحقق «وعده صادق» رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود، و باعث ایجاد موج بزرگی از شعف، امید و غرور در میان ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان بویژه جبهه مقاومت و ایران اسلامی شده، تشکر و قدردانی نمودند.

مهندس نصیری‌پور فرماندار شهرستان نیز با قدردانی از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این عملیات موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد، نشان دهنده‌ی چشمه‌ای از قدرت دفاعی و توان رزمی ایران اسلامی بود و به جهانیان فهماند که هر دشمن متجاوزی را به اشد مجازات تنبیه می‌کند.
فرماندار رومشکان در ادامه تصریح کرد: این افتخارآفرینی و این قدرتی که امروز جمهوری اسلامی دارد و همه ما به آن افتخار می‌کنیم مدیون جانفشانی کسانی هستیم که برای سربلندی ایران و ایرانی از جانشان و از همه‌چیزشان می‌گذرند برای اینکه این کشور سربلند باشد و مردم در امنیت کامل باشند.


در ادامه این جلسه، فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان ضمن قدردانی از حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به شعار سال اشاره نمود و گفت: در سال گذشته با انتخاب شهرستان رومشکان به عنوان پایلوت طرح‌های تعاونی و حضور دکتر مسکنی(معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در شهرستان، اعتبارات خوبی در بحث تعاونی در نظر گرفته شد اما متأسفانه عدم همکاری بانک توسعه تعاون و مسائل دیگر از جمله رفتن آقای دکتر مسکنی از وزارت تعاون سبب شد که این اعتبارات جذب نشود که در این خصوص باید به جد پیگیر باشیم و کار را به استان واگذار نکنیم، اگر می‌خواهیم شعار سال در شهرستان تحقق یابد بایستی بحث تعاونی‌ها و اشتغال را رفع کنیم، و بدون توجه به حاشیه‌ها، کار مردم را راه بیندازیم مردمی که همه جوره پای انقلاب و نظام هستند.

همچنین مهندس نصیری‌پور وضعیت شهرستان را در خصوص کاشت خشخاش، سفید دانست و اظهار داشت: این وضعیت را باید حفظ کنیم در هفته گذشته نیز در همین زمینه یک عملیات و برنامه با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و با همت فرمانده انتظامی شهرستان و همکارانشان در سطح شهرستان انجام گرفت که از زحمات همگی این عزیزان بویژه جانشین محترم انتظامی استان و همچنین مسئولان ادارات و دستگاه‌هایی که همکاری داشته و خودروها و امکانات‌شان را در اختیار عوامل انتظامی گذاشتند، به نوبه خودم تشکر و قدردانی می‌کنم و انشاءالله در روزهای آتی نیز در این خصوص برنامه‌های دیگری در نقاط مختلف شهرستان انجام می‌گیرد که امید است ادارات شهرستان در این زمینه نیز همکاری‌های لازم را ارائه نمایند.
فرماندار شهرستان به اشاره موضوع عفاف و حجاب، از همه ادارات شهرستان خواست که در راستای طرح نور “عفاف و حجاب” که از ۲۵ فروردین در سراسر کشور در حال اجرا هست با مجریان طرح و نیروهای انتظامی همکاری نمایند.

مهندس نصیری‌پور همچنین خطاب به مدیر راهداری شهرستان بیان نمود: پیگیر اعتبارات شهرستان در حوزه راهداری باشید، در بحث پروژه تعریض جاده داخل شهرستان از بازوند تا ورودی شهر چغابل به طول دو متر از هر طرف، و پروژه آسفالت جاده عالین‌آباد، پیمانکار مشخص شده و باید حداکثر ظرف چند ماه این اعتبارات جذب و هزینه شود.

فرماندار شهرستان در ادامه با تاکید به پیگیری جدی بخشدار بخش سوری و شهردار شهر سوری جهت جذب اعتبارات احداث ساختمان بخشداری سوری و پروژه بلوار(جاده) وسط شهر سوری، افزود: اعتبارات این پروژه‌ها که از مطالبات اصلی مردم است، مشخص شده و باید پیگیر جذب اعتبارات، مشخص شدن پیمانکار و اجرای کار باشید.

رئیس شورای اداری شهرستان به تشکیل ستاد برداشت در هفته گذشته اشاره داشت و عنوان کرد: امسال به مانند پارسال در بحث برداشت مشکلی نداریم و دستگاه‌های مربوطه دیگر اقدامات لازم را انجام دهند.
وی همچنین به خاطر پرداخت نشدن کامل مطالبات کشاورزانی که دانه‌های روغنی تحویل داده‌اند از اداره تعاون استان و کشور گلایه کرد.

مهندس نصیری‌پور در خاتمه به بحث ممنوعیت ورود افاغنه به شهرستان پرداخت و تاکید داشت: دستگاه‌های مربوطه در این خصوص به جد برخورد نمایند چرا که مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و ورود و استقرار افاغنه در این شهرستان ممنوع است.

لازم به ذکر است که در حاشیه این جلسه از میرکاظم فریدونی رئیس فعلی بانک صادرات شهرستان رومشکان و از پیشکسوتان کشتی استان و کشور که و در یک مقطع زمانی، حاضر به کشتی گرفتن با حریف اسرائیلی نشده بود، با اهدای لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در پایان این جلسه، حاضران با اعلان انزجار از استکبار جهانی و سر دادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

انتهای پیام/

.

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +