پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 24818 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ | ارسال توسط :
143 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دکتر ابراهیمی ضمن تاکید بر این موضوع که جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد، افزود: با فرهنگ می توان مشکلات امروزی ازجمله مسئله حجاب را حل کرد و مسئولین استان باید به کار هنرمندان بها بدهند و از هنر فاخر ایرانی اسلامی حمایت کنند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،، صبح امروز ۶ […]

دکتر ابراهیمی ضمن تاکید بر این موضوع که جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد، افزود: با فرهنگ می توان مشکلات امروزی ازجمله مسئله حجاب را حل کرد و مسئولین استان باید به کار هنرمندان بها بدهند و از هنر فاخر ایرانی اسلامی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،، صبح امروز ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ جمعی از هنرمندان شهرستان سلسله با دکتر ابراهیمی نماینده شهرستان های دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جمع با اشاره به نقش تاثیرگزار اهالی فرهنگ و هنر در جامعه گفت: از قدیم الایام مردم سلسله به دنبال تأسیس مراکز فرهنگی بوده و خوشبختانه این شهرستان کانون فرهنگ در استان لرستان است.

دکتر ابراهیمی ضمن تاکید بر این موضوع که جامعه به فرهنگ و هنر نیاز دارد، افزود: با فرهنگ می توان مشکلات امروزی ازجمله مسئله حجاب را حل کرد و مسئولین استان باید به کار هنرمندان بها بدهند و از هنر فاخر ایرانی اسلامی حمایت کنند.

وی افزود دو دستور اولویت فرهنگ و اولویت اقتصاد از طرف مقام معظم رهبری برای نمایندگان مجلس ابلاغ شده است که همه ما وظیفه داریم در این رستا فعالیت های چشمگیری داشته باشیم.

دکتر ابراهیمی در جمع هنرمندان الشتری تصریح کرد همیشه خود را نماینده مردم کل استان لرستان می دانم و هیچ وابستگی سیاسی و جناحی نداشته و لازم است به دنبال تغییر نگرش و نگاه مردم باشیم و البته از مسئولان مطالبه و از سیاه نمایی پرهیز کرد چراکه طی این مدت اقدامات خوبی در سطح شهرستان اتفاق افتاد است.

وی گفت متولی فرهنگ فقط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست بلکه دیگر دستگاه‌های فرهنگی نیز دخیل هستند ولی متأسفانه تعدادی از آنها وظیفه ذاتی خود را انجام نداده و یا انجام نمی دهند که باعث بروز مشکلات فرهنگی شده است.

نماینده مردم شهرستان های دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی خطاب به جمع حاضر افزود باید برای فرهنگ سرمایه گذاری کرد و لازمه اشتغال زایی در هنر تعریف یک پروژه در این حوزه است که علاوه به ایجاد برای شغل برای خود هنرمند برای چند نفر دیگر کارآفرینی کند.

لازم به ذکر است در این دیدار روئسای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان سلسله و دیگر هنرمندان پیشکسوت به مشکلات و مطالبات خود پرداختند و همچنین هادی مؤمنی معاون عمرانی فرمانداری سلسله گزارشی در خصوص تخصیص اعتبارات و مشکلات پیشروی تکمیل سالن نیمه کاره آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ولایت ارائه کرد.

در ابتدای این نشست نیز کیانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تشکر از حضور و دغدغه‌های دکتر ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این اداره پرداخت و از سپس هنرمندان حاضر خواست نقطه نظرات و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +