جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 24706 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ | ارسال توسط :
115 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بهزیستی لرستان از توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان این‌استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،همایون عمودی زاده در ضیافت بزرگ افطاری که در قالب پویش”مهــرواره در محضر ولی نعمتان” و به همت کانون”خادم یاران رضوی”و همکاری اداره بهزیستی شهرستان خرم‌آباد و با حضور بیش از ۳۰۰ مددجوی […]

مدیرکل بهزیستی لرستان از توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان این‌استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،همایون عمودی زاده در ضیافت بزرگ افطاری که در قالب پویش”مهــرواره در محضر ولی نعمتان” و به همت کانون”خادم یاران رضوی”و همکاری اداره بهزیستی شهرستان خرم‌آباد و با حضور بیش از ۳۰۰ مددجوی بهزیستی و خانواده آنها برگزار شد، گفت:شب قدر به‌عنوان قلب رمضان یاد شده و از چنان جایگاهی برخوردار است که یک سوره از قرآن به نام «قدر» اختصاص یافته است.

وی افزود: شب قدر یا لیله‌القدر بر اساس روایات قرآن، ارزشی به اندازه هزار ماه دارد و مؤمنان و روزه‌داران هر ساله در مساجد، تکیه‌ها، حرم امامان یا امامزادگان، حسینیه‌ها یا خانه‌های خود مراسم و اعمال شب قدر را به جا می‌آورند و شب را تا سحر عبادت و شب‌زنده‌داری می‌کنند.

این مسئول در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد:در حال حاضر ۵۴ هزار معلول و ۹۰۰۰ خانوار با جمعیت ۲۴ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی استان لرستان بوده و خدمات متنوع دریافت می‌کنند.

وی به اقدامات اداره کل بهزیستی لرستان در ماه مبارک رمضان نیز گریزی زد و افزود: در این مدت ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از شش میلیاردتومان با همکاری خوب خیرین بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شده و این مهم ادامه خواهد داشت.

عمودی‌زاده تصریح کرد: خیرین و حامیان بهزیستی همواره یار و یاور بهزیستی در امر خدمت‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار و مددجویان تحت پوشش هستند.

مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد:یاری خیرین به مددجویان تحت پوشش توانسته در امر تامین معیشت، حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه‌های درمان و مسکن راه‌گشا باشد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت همه خیرین گفت: دولت در یک بخش می‌تواند به مددجویان خدمات ارائه دهد و در دیگر بخش‌ها باید با کمک خیرین خدمات ارائه شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +