جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 24741 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ | ارسال توسط :
197 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان افزود: راه کوهدشت از سال ۸۶شروع به ۴خطه کردن این محور ۸۷کیلومتر است که ۷۴کیلومتر از آن چهار خطه شده است، و ۱۳کیلومتر باقی مانده که در حال چهار خطه شدن است. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، وحید کرم الهی در سه شنبه های خبری با خبرنگاران که […]

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان افزود: راه کوهدشت از سال ۸۶شروع به ۴خطه کردن این محور ۸۷کیلومتر است که ۷۴کیلومتر از آن چهار خطه شده است، و ۱۳کیلومتر باقی مانده که در حال چهار خطه شدن است.


به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، وحید کرم الهی در سه شنبه های خبری با خبرنگاران که صبح سه‌شنبه در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد گفت: لرستان حدود ۸هزار کیلومتر بزرگراه، راه های روستایی و فرعی دارد که عملکرد نظام جمهوری اسلامی در بحث راه ها را نباید نادیده گرفت لرستان ۱۷۲کیلومتر آزاد راه، ۴۸٠ کیلومتر راه دسترسی خرم به شهرستان ها که این آمار ها قبل از انقلاب صفر بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان افزود: راه کوهدشت از سال ۸۶شروع به ۴خطه کردن این محور ۸۷کیلومتر است که ۷۴کیلومتر از آن چهار خطه شده است، و ۱۳کیلومتر باقی مانده که در حال چهار خطه شدن است.

وی در خصوص زمین های دانشگاه لرستان بیان کرد: ما مجری قانون هستیم همه اختلاف نظر ها باید در قالب قانون حل شوند امروز پیشرفت علمی مبنی بر تولید علم و اندیشه است ما همه پرورش یافته دانشگاه هستیم و پیشرفت علمی را به روز کنیم کاری که برای زمین های دانشگاه انجام دادیم قانونی است و ضمن اینکه حرمت دانشگاه لرستان حفظ شده است ، فصل الخطاب ما قانون است و اینکه دانشگاه چقد زمین نیاز دارند.

کرم الهی بیان کرد: به ازای هر دانشجو برای فضاهای آموزشی ۱۰۵متر مربع سرانه تعیین شده در شورای عالی معماری و راه و شهرسازی دانشگاه لرستان ۸۰ تا ۹۰هکتار زمین نیاز دارد.
کرم الهی گفت: با ارتش تفاهم نامه بستیم،وزارت راه و شهرسازی را متقاعد کردیم برای شهر جدید خرم آباد، اگر مجلس قانون را تغییر دهد در مورد زمین های دانشگاه لرستان کوتاه خواهیم آمد.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: ۱۵هزار و ۵۰۰نفر متقاضی مسکن داریم
ما طبق برنامه ایی که از نهضت ملی مسکن داریم ۵۳۹واحد را تا پایان خرداد تحویل خواهیم داد، ۱۳۸هزار نفر ثبت نام کردند و ۴۰هزار واجد شرایط شدند، شهرهای کمتر از ۲۵هزار نفر زمین های ملی که در حریم شهری هستند متناسب با نیاز مردم برای مسکن استفاده می کنیم

وی گفت: در عرصه بافت های تاریخی فرهنگی بدون اجازه میراث فرهنگی کاری انجام نخواهیم داد همه موظب به جهاد تبیین هستیم راه آهن اتفاق خوبی افتاد پروژه فعال است و بیشتر فعال خواهد شد محور ازنا شازند ۲۵کیلومتر است در سال ۱۴۰۳حیطه استان لرستان به اتمام خواهد رسید.
ورزش گاه های خرم آباد ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد کتابخانه مرکزی خرم اباد فاز اول آن در هفته دولت۱۴۰۱تحویل داده شد قانون جوانی جمعیت خانواده های دارای ۴فرزند زیر ۲٠سال زمین رایگان داده شود دستگاه های اجرایی در مورد معرفی زمین های مازاد هیچ کمکی به راه و شهرسازی نکردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +