چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 25143 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ | ارسال توسط :
115 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به توطئه های دشمن یادآور شد: امروز دشمن آرمان های اولیه شهادت و حجاب را هدف قرار داده است و در بین شیعه انواع تفکرات ایجاد کرده است،اما نقشه های دشمن همواره نقش بر آب است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با اشاره به دستاوردهای امام خمینی(ره) در عرصه های مختلف گفت:بزرگترین دستاوردهای امام راحل ایجاد پایگاه رسمی شیعه در دنیا بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی،در جمع نیروهای سپاه پاسداران لرستان در سخنرانی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)،اظهارداشت:بعد از غیبت امام زمان(عج) تلاش علما بر این بوده و هست که بتوانند این مکتب را حفظ و تحویل امام زمان بدهند و در طول تاریخ علما کارهای زیادی انجام دادند.

وی افزود:امام خمینی(ره) اول خودش را تربیت کرد،در عرفان به سردمدار همه عرفا شد و در بحث فلسفه استاد تمام و مرجعی کامل در بین عامه مردم بود و امام راحل در زهد و عرفان شخصی سرآمد همه شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان،یادآور شد:امام خمینی(ره) ۱۵ سال در نجف بی وقفه هر شب زیارت جامعه کبیره می خواند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی خاطرنشان کرد:امام راحل در بعد اجتماعی فرزندانی مثل آیت الله سبحانی و… تربیت کرد و همه جانبه به جلو آمد و کسی نتوانست جلوی این حرکت امام را بگیرد.

وی اظهار کرد:اگر می بینید در طول تاریخ علما در جایی با شکست مواجعه شدند،چون در یک بعد به جلو رفتند ولی امام راحل با همه جوانب به جلو آمد و کار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان،عنوان کرد:امام خمینی(ره) در سال ۵۷ که تا آن زمان دنیا اسلام را به اسم اهل تسنن می شناختند، با تثبیت نظام جمهوری اسلامی یک صندلی به نام تشیع به صندلی های سیاسی دنیا اضافه کرد و بحث حکومت جهانی و حکومت مهدوی را مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی خاطرنشان کرد:امروز در تمام کشورهای دنیا هر جلسه ای که به اسم مذاهب برگزار می شود،یک عالم شیعه نیز حضور دارد و دنیا شیعه را می شناسد.

وی با اشاره به اینکه دشمن نتوانست شیعه را حذف کند،خاطرنشان کرد: با ورود امام راحل بحث حکومت جهانی مطرح شد و یکی از بزرگترین دستاوردهای امام راحل ایجاد یک پایگاه رسمی شیعه در دنیا بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد:دستاورد دوم امام خمینی(ره) نهادینه سازی واژه شهید و شهادت در بین عامه مردم در جامعه بر مبنای قرآن بود.

وی افزود:امام خمینی(ره) کارهای بزرگی انجام داد که خیلی از آنها مطرح نشده است،امام در سخنرانی های اولیه اش به بحث حجاب پرداخت و حجاب را نهادینه ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به توطئه های دشمن یادآور شد: امروز دشمن آرمان های اولیه شهادت و حجاب را هدف قرار داده است و در بین شیعه انواع تفکرات ایجاد کرده است،اما نقشه های دشمن همواره نقش بر آب است.

وی با بیان اینکه امام راحل ابتدا خودش رشد و پرورش یافت که توانست جامعه را بسازد و بعد از ۴۵ سال هنوز جوانان دنیا به عشق امام راحل شهید می شوند،اظهارکرد:باید به زوایای وجودی امام راحل بیشتر توجه کنیم امام را بشناسیم و شخصیت امام راحل را در جامعه تبیین کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +