دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 25885 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ | ارسال توسط :
172 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

این دیدار خانم حسین‌پور مدیر دبیرستان حجاب ضمن تشکر و قدردانی از حضور شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر، به بیان یکسری از مشکلات پرداخت که مهندس امرایی نیز قول مساعد داد که در اسرع وقت به رفع مشکلات مربوطه بپردازند.

مهندس امرایی مدارس را محل پرورش استعدادها و نسل جوان آینده ساز جامعه قلمداد کرد و افزود: توجه ویژه شهرداری به رفع مشکلات پیش روی مدارس و دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مهندس حمیدرضا امرایی شهردار محبوب و مردمی شهر چغابل مرکز شهرستان رومشکان در معیت مسعود منصوری ریاست شورای اسلامی شهر، ضمن بازدید از دبیرستان دخترانه‌ی حجاب شهر چغابل با مدیران و دبیران این دبیرستان دیدار و از خدمات و زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمودند.

مهندس امرایی مدارس را محل پرورش استعدادها و نسل جوان آینده ساز جامعه قلمداد کرد و افزود: توجه ویژه شهرداری به رفع مشکلات پیش روی مدارس و دانش‌آموزان که از دغدغه‌های جدی خانواده و شهروندان است، در دستور کار ما قرار دارد و تا جایی که بتوانیم به توسعه این امر کمک خواهیم کرد.

در خاتمه این دیدار خانم حسین‌پور مدیر دبیرستان حجاب ضمن تشکر و قدردانی از حضور شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر، به بیان یکسری از مشکلات پرداخت که مهندس امرایی نیز قول مساعد داد که در اسرع وقت به رفع مشکلات مربوطه بپردازند.
در خاتمه حسین‌پور خطاب به شهردار و رئیس شورای شهر گفت: حتی اگر هیچگونه مشکلی از ما مرتفع نکنید اما حضور شما موجب دلگرمی و خوشحالی ما شده است.

لازم به ذکر است که این برنامه اولین باری است که در سطح شهر چغابل انجام‌می‌گیرد و مهندس حمیدرضا امرایی اولین شهرداری است که در طول سالیان متمادی به طور اختصاصی از مدارس سطح شهر بازدید و سرکشی می‌نماید.

انتهای پیام/

.

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +