جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 24605 |
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ | ارسال توسط :
141 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون ورزش و جوانان لرستان گفت: جوانان نخبه مساجد در استان لرستان تجلیل می شوند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،شهاب مولایی در گفتگو با خبرنگار ان، اظهارداشت: جوانان در مساجد می‌توانند نقش آفرینی بسیار مهمی داشته باشند چرا که مساجد، کانون تربیت و تبلیغ بوده و علاوه بر اجرای برنامه‌های مذهبی، برنامه‌های فرهنگی […]

معاون ورزش و جوانان لرستان گفت: جوانان نخبه مساجد در استان لرستان تجلیل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،شهاب مولایی در گفتگو با خبرنگار ان، اظهارداشت: جوانان در مساجد می‌توانند نقش آفرینی بسیار مهمی داشته باشند چرا که مساجد، کانون تربیت و تبلیغ بوده و علاوه بر اجرای برنامه‌های مذهبی، برنامه‌های فرهنگی هم در مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: جوانان نخبه زیادی در مساجد اقدامات فرهنگی را انجام می‌دهند که در راستای ترویج این اقدام، طی مراسمی قرار است از جوانان نخبه مساجد تقدیر شود که می‌تواند مشوقی برای جوانانی باشد که در مساجد فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند.

معاون ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: مساجد در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند و جوانان در عرصه هویت‌سازی در مساجد فعالیت می‌کنند و این برنامه‌ها را با طرح ایده و برنامه‌های مختلف به اجرا درمی‌آورند که قابل تقدیر است.

مولایی بیان کرد: با توجه به اینکه این برنامه طی چند هفته گذشته در دستور کار قرار گرفته است، در حال حاضر در سطح مساجد مرکز استان و سپس در مساجد سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در همه عرصه‌ها و دوران‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و امروز در تمدن نوین اسلامی و در گام دوم انقلاب هم نقش مهمی را عهده‌دار هستند.

انتهای‌پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +