پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 25525 |
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ | ارسال توسط :
130 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دوست‌محمدی مدیر آبفای شهرستان رومشکان نیز در خصوص این مجتمع اظهار کرد:با حفر یک حلقه چاه آبرفتی و تجهیز، راه‌اندازی و اتصال آن به شبکه موجود، مشکل مجتمع مذکور برطرف می‌شود.

.
فرماندار رومشکان با حضور در محل مجتمع محمدآباد گراوند از تلاش‌های مدیر و کارکنان اداره آبفای شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

صدای طرهان ،ظهر امروز پنجشنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ در یکی از گرمترین روزهای سال که به علت گرمای بی‌سابقه هوا، در سراسر کشور تعطیلی اعلام شده است، مهندس نصیری‌پور فرماندار شهرستان رومشکان با حضور در محل نصب تجهیزات آبرسانی مجتمع محمدآباد گراوند( شامل روستاهای رشنوده، لالوند، رحمان‌آباد و محمدآباد گراوند) از زحمات و تلاش‌های متعهدانه و صادقانه مدیر و کارکنان زحمتکش اداره آبفای شهرستان که در یک روز تعطیل و در این هوای بسیار گرمای مشغول خدمت‌رسانی به مردم شهرستان هستند، تشکر و قدردانی کرد.
در حاشیه این بازدید مهندس نصیری‌پور عنوان داشت:
با انجام این پروژه مشکل آب شرب روستاهای رشنوده ، لالوند ، رحمان‌آباد و محمدآباد گراوند که در مجموع بیش از هزار خانوار می‌باشند، مرتفع می‌شود.
فرماندار رومشکان افزود : امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم مشکل آب شرب کل شهرستان را هر چه زودتر برطرف نماییم.

دوست‌محمدی مدیر آبفای شهرستان رومشکان نیز در خصوص این مجتمع اظهار کرد:با حفر یک حلقه چاه آبرفتی و تجهیز، راه‌اندازی و اتصال آن به شبکه موجود، مشکل مجتمع مذکور برطرف می‌شود.

دوست‌محمدی تصریح کرد: انشاءالله با پشتوانه‌ی مدیرعامل محترم آب و فاضلاب استان جناب مهندس اکبریان و حمایت‌های فرماندار جهادی شهرستان جناب مهندس نصیری‌پور، در آینده نزدیک تنش آبی کل شهرستان رومشکان با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، مرتفع می‌گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +