شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 23676 |
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ | ارسال توسط :
136 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار در لرستان، گفت: ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار پرداخت شد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،جلال شیخ‌پور گفت: در استان لرستان ۴۹ هزار و ۱۷۳ نفر از بانوان سرپرست خانوار، تحت پوشش کمیته‌امداد قرار دارند و از خدمات […]

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار در لرستان، گفت: ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به زنان سرپرست خانوار پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،جلال شیخ‌پور گفت: در استان لرستان ۴۹ هزار و ۱۷۳ نفر از بانوان سرپرست خانوار، تحت پوشش کمیته‌امداد قرار دارند و از خدمات در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در راستای اشتغال، به سه هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال زنان سرپرست خانوار، ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده تا بتوانند مشغول به کار شوند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به ساخت ۴۰ مسکن برای زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: برای ساخت این تعداد منزل مسکونی شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شیخ‌پور خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره به دو هزار و ۱۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و توزیع دو هزار و ۹۰۰ جهیزیه از دیگر اقدامات کمیته امداد بوده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +