شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 25591 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴ | ارسال توسط :
75 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

دکتر بیرانوند از راه‌اندازی کلینیک زخم خبر داد و عنوان کرد: تا الآن در زمینه دستگاه وکیوم با مشکل روبرو بودیم که بیمارستان درحال خریداری این دستگاه است تا بتوانیم از وکیوم برای بیماران استفاده کرد.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد از راه اندازی کلینیک اسکلروتراپی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش صدای طرهان، مانیا بیرانوند  در نشست خبری با اصحاب رسانه رسالت خبرنگاران را درجامعه مهم خواند و افزود: خبرنگاران در زمره نخبگان جامعه هستند و رسالت خطیری را به عهده دارند و همیشه با نقد منصفانه و صادقانه خود موجب رشد و بالندگی جامعه می شوند.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با بیان اینکه تمام تجهیزات کلینیک اسکلروتراپی آماده است و این کلینیک به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: با تلاش همه همکاران، خوشبختانه کلینیک CF بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد نیز راه‌اندازی شده است که از پزشکان فوق تخصص گوارش و ریه برای راه‌اندازی مجموعه کمک گرفتیم.

وی گفت: کلینیک غربالگری بیمارستان شهید رحیمی در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با اشاره به راه‌اندازی کلینیک قلب، اظهار داشت: در حال حاضر بیمارانی که دارای مشکلات قلبی عروقی هستند در سه شیفت در کلینیک قلب این بیمارستان با تعرفه دولتی معاینه می‌شوند.

دکتر بیرانوند از راه‌اندازی کلینیک زخم خبر داد و عنوان کرد: تا الآن در زمینه دستگاه وکیوم با مشکل روبرو بودیم که بیمارستان درحال خریداری این دستگاه است تا بتوانیم از وکیوم برای بیماران استفاده کرد.

وی ادامه داد: کلینیک غربالگری به داخل بیمارستان شهید رحیمی انتقال داده شد و تلاش می‌شود این کلینیک در هفته دولت سال جاری افتتاح تا غربالگری در این مرکز رایگان یا با تعرفه بسیار پایین دولتی انجام خواهد شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +