یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 25567 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ | ارسال توسط :
111 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه رویکرد ما در نیروی انتظامی بر پایه مشارکت اجتماعی است، عنوان کرد: قانون‌مداری و تشویق مردم به رعایت قانون از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است و انجام این اهداف با همکاری رسانه‌ها محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی کوهدشت از قول مساعد فرمانده فراجا برای راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای طرهان ، سرهنگ علی امانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم می‌توانند به تبیین بیانات مقام معظم رهبری، تأکید بر موضوع جهاد تبیین، تشریح دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در جامعه بپردازند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در رویدادهای مذهبی و انقلابی افزود: خبرنگاران با هنرآفرینی خود در بستر فضای مجازی توانسته‌اند هجمه‌های دشمن را خنثی کنند و در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب گام بردارند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه رویکرد ما در نیروی انتظامی بر پایه مشارکت اجتماعی است، عنوان کرد: قانون‌مداری و تشویق مردم به رعایت قانون از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است و انجام این اهداف با همکاری رسانه‌ها محقق می‌شود.

وی با تأکید به اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم با تحلیل و بررسی ریشه‌ای جرایم به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند، بیان کرد: خبرنگاران از انتشار خبرهایی که موجب تشویش اذهان عمومی و سلب امنیت عمومی می‌شود خودداری کنند.

امانی با بیان اینکه کوهدشت یکی از امن‌ترین شهرستان‌های لرستان است، گفت: اقدامات خوبی در راستای ارتقای امنیت روانی در این شهرستان انجام‌شده و آمار تخلفات نسبت به سال گذشته از روند کاهشی برخوردار است.

فرمانده انتظامی کوهدشت در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره وضعیت پایش تصویری در این شهرستان ابراز کرد: راه‌اندازی این سامانه یکی از مطالبات به‌حق مردم است، اما شهرداران گذشته نسبت به راه‌اندازی پایش تصویری در کوهدشت کوتاهی‌کرده‌اند.

امانی اظهار داشت: راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در مباحث امنیتی، ترافیک و جلوگیری از وقوع جرایم بسیار حائزاهمیت است و مجموعه پلیس می‌توانند مأموریت‌های خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعدد برای راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در کوهدشت افزود: سردار رادان فرمانده فراجا در دیدار با نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس قول مساعد برای راه‌اندازی این سامانه در این شهر داده‌است.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه ۵۱ نقطه پرتردد برای نصب دوربین‌های هوشمند در این شهرستان مشخص شده‌است، عنوان کرد: میزان اعتبار برای راه‌اندازی این سامانه پس از ارزیابی مشخص می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +