یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 26398 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ | ارسال توسط :
22 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان با اشاره به حضور مردم در صحنه انتخابات گفت:همکاری و مشارکت مردم در برگزاری موفقیت آمیز انتخابات الگو برای نسل های آینده بود.

با اشاره به برگزاری انتخابات با دستگاه احراز هویت افزود: این اقدام گامی موثر در برگزاری فرایند انتخابات‌های را به صورت الکترونیکی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، تیمور سپهوند شامگاه(۱۱اسفند)، در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات هیات های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات اظهارداشت:حاکمیت نظم و انضباط در همه شعب اخذ رای و الکترونیکی کردن انتخابات از موارد موثر در انتخابات با نشاط وپر شور بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات با دستگاه احراز هویت افزود: این اقدام گامی موثر در برگزاری فرایند انتخابات‌های را به صورت الکترونیکی خواهد داشت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان عملکرد دستگاه های احراز هویتی در شعب اخذ رای را که اقدامات هویتی رای دهندگان را مشخص می کرد مثبت ارزیابی کرد و گفت:این امر باعث می شود به برگزاری انتخابات در آینده به صورت الکترونیک امیدوار باشیم.

سپهوند ادامه داد:دستگاه های احراز هویت در استان لرستان بالای ۹۵ درصد عملکرد مثبتی به صورت برخط در استان داشت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان‌ بیان کرد: در صحنه و عرصه انتخابات ثبات و امنیت قابل توجه ای در کل استان حاکم بود و این نیز مرهون زحمات نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و همه دست اندرکاران بود.

وی بیان کرد: همکاری و مشارکت مردم در برگزاری موفقیت آمیز انتخابات موثر بود از همه اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر می کنم.

سپهوند خاطرنشان کرد:هماهنگی،همکاری و تعامل بین دست اندرکاران انتخابات تجربه موفق و اقدامی امیدوارانه بود که الگویی مطلوب برای انتخابات آینده باشد که بتوانیم با این الگو در پیشبرد برنامه های نظام اسلامی در صحنه سیاسی انتخابات به منصه ظهور برسانیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان بیان کرد: مردم انقلابی، فهیم و ولایتمدار استان لرستان با تبعیت از فرامین رهبر معظم این انتخابات را به خوبی انجام دادند.

وی در پایان گفت:برخود لازم می دانم ار همه اقشار مختلف مردم داوطلبان، تشکلها، گروه های سیاسی اجتماعی فرهنگی، فعالان سیاسی بویژه از نماینده محترم ولی فقیه در استان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +