شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 25600 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۵ | ارسال توسط :
85 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار می‌شود، گفت: کنگره شهدای استان و جشنواره موسیقی نوای مهر ۲ رویداد بین‌المللی است که در مهرماه سال جاری با حضور ۵۰۰ میهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از برگزاری سه رویداد ملی به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مهرماه سالجاری در استان خبرداد.

به گزارش صدای طرهان، حجت‌الاسلام هبت الله هاشمی ظهر امروز در نشست سه‌شنبه‌های خبری که در سالن آمفی تئاتر لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در مهرماه سال جاری سه رویداد بین‌المللی و ملی به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار می‌شود، گفت: کنگره شهدای استان و جشنواره موسیقی نوای مهر ۲ رویداد بین‌المللی است که در مهرماه سال جاری با حضور ۵۰۰ میهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

بازسازی گلزارهای شهدای خرم‌آباد تا ابتدای پاییز امسال
رئیس بنیاد شهید خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد دارای ۱۱۴ گلزار شهدا است که عملیات بازسازی همه آن‌ها به استثنای گلزار شهدای خضر انجام شده است.
وی ادامه داد: تا قبل از آغاز کنگره ملی شهدای لرستان یعنی ابتدای مهرماه، همه گلزارهای سطح شهر خرم‌آباد بازسازی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه یادمان ۵۲ شهید جاوید الاثر در گلزار شهدای استان جانمایی شده است اظهار داشت: جانمایی یادمان ۱۶ شهید غریب استان نیز در دستورکار قرار دارد .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ۲ هزار و ۳۴۷ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات استان طی سال گذشته تبدیل وضعیت شده و به ثبات شغلی رسیده اند.
استنکاف بانک‌های لرستان از پرداخت تسهیلات اشتغال فرزندان ایثارگر
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در بخشی دیگر از سخنانش به عملکرد بانک‌های متولی تسهیلات اشتغال فرزندان ایثارگر انتقاد کرد و گفت: بانک‌هایی که در این زمینه متولی هستند، مدیون بوده و باید پاسخ‌گو باشند، چرا که بودجه و اعتبار آن فراهم بود و با وجود تصویب دولت و مدیریت ارشد و معاونت اقتصادی استانداری لرستان، اما جز ۲ بانک سپه و دی، دیگر بانک‌های متولی پرداخت تسهیلات نداشتند.
هاشمی ادامه داد: امروز توانبخشی بنیاد شهید استان از بخش‌های فعال است و می‌توان از ظرفیت آن در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از ثبت بیش از ۲ هزار خاطره شفاهی خانواده شهدا در این استان خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +