یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 25627 |
تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۸ | ارسال توسط :
90 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مرادی با بیان اینکه در همه انتخابات‌ها باحضور مردم، مسوولان اجرایی انتخاب شده‌اند، افزود: ما در دنیا این چنین حکمرانی را سابقه نداشته‌ایم، قطعا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای کشور سرنوشت ساز بوده و هست.

سیاست‌زدگی در انتخابات ازعوامل محرومیت کوهدشت است

مرادی فرماندار کوهدشت یکی از پاشنه آشیل‌های محروم ماندن شهرستان کوهدشت را سیاست‌زدگی در انتخابات مجلس عنوان کرد و گفت: این موضوع منجر شده اتفاقاتی که باید برای مردم مثبت باشد، اثر بخشی خاص خود را نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان محمد مرادی فرماندارشهرستان کوهدشت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک از شاخص فرهنگ، خدمت به شهدا است که در این شهرستان این رو در ایام مختلف شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت ۱۳۰ نفر در زمینه انتخابات پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار کوهدشت بیان داشت: قطعا انتخابات یکی از شاخص‌های مهم و اثر گذار و موارد خاص انقلاب اسلامی است که انقلاب را در این حوزه نسبت به تمام حکومت ها در دنیا متفاوت می کند زیرا مردم انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.

مرادی با بیان اینکه در همه انتخابات‌ها باحضور مردم، مسوولان اجرایی انتخاب شده‌اند، افزود: ما در دنیا این چنین حکمرانی را سابقه نداشته‌ایم، قطعا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای کشور سرنوشت ساز بوده و هست.

وی، یکی از پاشنه آشیل‌های محروم ماندن شهرستان کوهدشت را سیاست‌زدگی در انتخابات مجلس عنوان و تصریح کرد: این موضوع منجر شده اتفاقاتی که باید برای مردم مثبت باشد، اثر بخشی خاص خود را نداشته باشد، بنابراین باید با اصل حفاظت و عدالت و صیانت و افزایش مشارکت در انتخابات به انتخابات نگاه داشته باشند.

فرماندار کوهدشت تاکید کرد: هرگونه کنش و واکنش منفی مسئولان زیر نظر نگاه مردم قرار دارد.

مرادی با بیان اینکه نا امید کردن مردم از نظام اسلامی به مثابه بزرگترین گناهان به شمار می‌رود، گفت: در همین راستا همه ما حق کسی را تضعیف نکنیم و با اراده عمل و مدیریت بر کفتار و رفتار خدمت مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه  سلامت، صیانت و صلابت انتخابات را پیگیری خواهیم کرد، افزود: ما طرفدار جریان انقلابی خدمتگذار مبتنی بر فرامین امامین انقلاب اسلامی هستیم، مدیران نباید در بازی سیاست‌زدگی‌ها ورودی داشته باشند و باید بر جریان اصیل انقلابی و گفتمان دولت تاکید کنیم‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +