یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 26379 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ | ارسال توسط :
30 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و وجه تمایز آن با انقلاب های دیگر مردمی بودن آن است و مردم پایه بودن آن است و هر گاه مردم در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیر داشتند توطئه های دشمن خنثی شده است.

سپهوند گفت: جمهوری اسلامی ایران عصر سوم توسعه، تمدن و فرهنگ جهان اسلام است. ؛

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، بهمن سپهوند در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد:امروز مهمترین موضوع در کشور
ما انتخابات است انتخاباتی که برای ما در بعد داخلی و بعد منطقه‌ای فرامنطقه‌ای اهمیت و ویژگی خاصی دارد و به همین خاطر دشمنان داخلی ما، دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای سعی می‌کنند به هر نحوی در برابر انتخابات با مشارکت حداکثری و قدرتمند بایستند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و وجه تمایز آن با انقلاب های دیگر مردمی بودن آن است و مردم پایه بودن آن است و هر گاه مردم در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیر داشتند توطئه های دشمن خنثی شده است.

وی اظهار کرد: امروز اولویت جهاد تبیین انتخابات است جهاد تبیین جهاد روشنگری است امروز جنگ شناختی و تفکرات مهمتر از جنگ نظامی است و خطر تحریف بیشتر از خطر تحریم است و نظام هم به تناسب اقدامات دشمن راهبرد داشته است و علی رغم راهبردهای دشمن راهبردهای نظام پیروزتر بوده است.

سپهوند عنوان کرد: در تحولات راهبردی منطقه استراتژی دشمن با شکست روبه رو شده است بنابراین اگر در چنین شرایطی اعلام می‌شود انتخابات مهم است از اهمیت داخلی و خارجی برخوردار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و راهبرد دشمن در تهاجم فرهنگی فروپاشی نظام و ایجاد فاصله ها بوده است که مردم در داخل کشور با وحدت، اتحاد و همدلی توانستند تهاجم فرهنگی دشمن را شکست دهند.

وی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی، سیاسی، معنوی و عقیدتی است و تجمیع این موضوعات انقلابی است که توامان کردن دین و صیانت بود امروز نه تنها وظیفه ما شرکت کردن در است بلکه مشارکت دادن دیگران در انتخابات است و دشمن در فضای مجازی اعلام می‌کند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است و همه ارگان‌ها وظیفه دارند متناسب با موقعیت شغلی خود دستاوردهای خود را بیان کنند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان بیان کرد: کشور ها و استان‌هایی که به پیشرفت رسیدند اصحاب رسانه فعالی دارند و امید آفرینی می‌کنند و اصحاب رسانه به دنبال چالش‌ها و نقد های سازنده هستند و هدف هم نقد سازنده و توجه به پیشرفت توسعه و تعالی استان است.

سپهوند گفت: تحلیلگران معتقد هستند که جمهوری اسلامی ایران عصر سوم توسعه، تمدن و فرهنگ جهان اسلام است که بالغ بر ۸۰۰ مرکز فرهنگی تمدنی امروز در کشور فعال هستند و گواه این موضوع پارک های علم و فناوری، مراکز علمی، پژوهشی وتحقیقاتی هستند.

وی با اشاره به اینکه منابع و مآخذ در پیشرفت دولت‌ها و ملت‌ها تاثیرگذار هستند افزود: کشور ایران امروز در هیچ حوزه‌ای نیست که منابع و مآخذ نداشته باشد و رساله‌ها در توسعه و پیشرفت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +