دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 26051 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ | ارسال توسط :
80 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران در جامعه اسلامی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری هستند که جانشان را برای روشنی بخشی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
انتهای پیام

نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی غیر قابل انکار است. ؛

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، اعظم روانشاد در اختتامیه دهمین جشنواره رسانه های لرستان که در تالار شهید آوینی برگزار شد گفت: وظیفه روشنگری و مطالبه‌گری رسانه ها در جبهه جنگ نرم بر علیه دشمنان بر کسی پوشیده نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد:دشمنان تا دندان مسلح با ابر غول‌های رسانه‌ای خود به ویرانی فرهنگ ایران اسلامی آمدند بدون شک نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی غیرقابل انکار است.

وی بیان کرد: ما اهالی پیش از آنکه از اهالی فرهنگ و مدیران دولتی باشیم ما مردم لرستان دردمندیم و مطالبه بنده از خانواده رسانه مضاف بر همراهی مدیران دولت مردمی و انعکاس عملکرد آنها با زبان‌های گویا، رسا و قلم‌های متفاوت از درد کوچه بنویسید و زبان حال مردم باشید با تحلیل های سازنده و درست برای راهکارهای عملیاتی با توجه به ظرفیت‌ها و اعتباراتی که موجود است چرا که این خواسته دولت مردمی و استاندار لرستان است.

روانشاد عنوان کرد: در جبهه جنگ نرم و اقتدا به تبلیغ و تبیین حضرت زینب برای جهاد تبیین از طریق اعتلای ارائه اطلاعات سریع و درست و دقیق تحلیل شرایط روز جامعه و تقویت نهضت مطالبه‌گری عمومی برای تحقق فضای رسانه‌ای سالم و ایمن بیش از گذشته همت کنید و تحقق این امر همت شما عزیزان رسانه‌ای را می‌طلبد چرا که این همت در عصر رسانه یک ضرورت است.

این مقام مسئول بیان کرد: ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که ایران در مقابل ابر قدرت‌ها ایستاده و این ابر قدرت‌ها از تمامی ظرفیت‌های خود برای از پای درآوردن ایران فروگذار نیستند وهجمه آنها بیش از اقتصاد در جبهه فرهنگ است و ابزار و سلاح این کار قطع به یقین رسانه ها هستند.

وی تصریح کرد: رسانه ما صف بندی سنگر ماست و هر کدام از شما عزیزان در رسانه‌های خود سنگری هستید و در جبهه فرهنگ تاثیرگذاری هر کدامتان در این
جبهه تاثیرگذاری سدها گلوله شلیک شده از هر سنگر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران در جامعه اسلامی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری هستند که جانشان را برای روشنی بخشی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +