دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 25897 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ | ارسال توسط :
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی،گفت:رژیم آپارتاید و سفاک اسرائیل با حمایت آمریکای جنایت‌کار،انگلیس، فرانسه و … این مدعیان دروغین دموکراسی بیش از ۷۵ سال در فلسطین در حال ظلم به این مردم بی‌دفاع و مظلوم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان
با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در حوزه اطلاعاتی بی‌نظیر بود،گفت:محاصره و بمباران مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین ظالمانه‌ترین اقدام علیه بشریت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز چهارشنبه در مراسم بصیرت‌افزایی خانواده کارکنان انتظامی شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت:عملیات طوفان الاقصی که به همت عده‌ای از رزمندگان مقاومت فلسطینی انجام شد هیمنه پوشالی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید.

وی افزود:امروز آنچه را ما در غزه می‌بینیم،رژیم سفاک و کودک کش و غاصب اسرائیل در حال ظلم و نسل‌کشی مسلمانان و کوچاندن این مردم مظلوم و بی‌دفاع از سرزمین مادری شأن است.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی،گفت:رژیم آپارتاید و سفاک اسرائیل با حمایت آمریکای جنایت‌کار،انگلیس، فرانسه و … این مدعیان دروغین دموکراسی بیش از ۷۵ سال در فلسطین در حال ظلم به این مردم بی‌دفاع و مظلوم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه مردم غزه را حدود ۱۶ سال است در سخت‌ ترین محاصره‌های اقتصادی،غذایی، دارویی و غیره همچون زندانی قرار داده است،تصریح کرد:نتیجه این همه ظلم و بی‌رحمی،توهین به مقدسات و نمازگزاران مسجدالاقصی و هزاران جنایت دیگر باعث شد رزمندگان مقاومت فلسطین با اتکا به خداوند باری‌تعالی طوفان الاقصی را در پاسخ به این همه ظلم و جنایت رقم بزنند.

وی عنوان کرد:عملیات طوفان الاقصی که در حوزه نظامی یک پیروزی بزرگ برای محور مقاومت و همه مردم آزاده جهان داشت،شکست بزرگ و مفتضحانه‌ای را برای رژیم ظالم اسرائیل و حامیان غربی این رژیم رقم زد، شکستی که در حوزه اطلاعاتی بی‌نظیر بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان،تصریح کرد:نادیده‌ گرفتن حقوق مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و محاصره شدید آنها حتی در تأمین ابتدایی‌ترین نیازهای زیستی اعم از غذا، دارو و… ظالمانه‌ترین اقدام علیه بشریت است که توسط مدعیان دروغین آزادی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای و هجمه‌های گسترده رسانه‌های غربی برای جابه‌جاکردن جای مظلوم و ظالم،بیان داشت: این نمونه دیگری از اقدامات خصمانه و ددمنشانه این مدعیان دروغین دموکراسی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +