جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 26296 |
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ | ارسال توسط :
55 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: همه رسانه ها در یک خط کار می کنند و آن هم خط دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت است و امروز شکل و شیوه جنگ فرق کرده است و دشمن به جای استفاده از توپ و تانک وارد جنگ نرم شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

سردار باقری، امروز خبرنگاران و رسانه ها افسران جنگ نرم هستند و بایستی با تقابل با دشمن بپردازند؛

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سردار نعمت الله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه که شامگاه روز شنبه برگزار شد گفت: در جمهوری اسلامی ایران رسانه معاند و یا مخالف نداریم و آنچه که وجود دارد اختلاف سلیقه است و باید به سلیقه ها احترام بگذاریم و امروز خبرنگاران و رسانه ها افسران جنگ نرم هستند و بایستی با تقابل با دشمن بپردازند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: همه رسانه ها در یک خط کار می کنند و آن هم خط دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت است و امروز شکل و شیوه جنگ فرق کرده است و دشمن به جای استفاده از توپ و تانک وارد جنگ نرم شده است.

وی بیان کرد: امروز شاید مردم به خاطر مشکلات اقتصادی ناراحت هستند اگر پای انقلاب و خون شهدا در میان باشد به میدان می آیند و این نشان دهنده این است که مردم پای انقلاب و اعتقاداتشان هستند و دشمن باید متوجه این قضیه باشد.

باقری تصریح کرد: امروز ایران در حوزه های مختلف حرف برای گفتن دارد و در دنیا در بسیاری از حوزه ها تعیین کننده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: همه توان خود را به کار می گیریم که حریم قلعه فلک الافلاک آزادسازی شود و حدود ۶۰ درصد از کار پیشرفت داشته است و یکی از اولویت‌های ما این است که آزادسازی حریم قلعه هرچه سریع‌تر انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:سپاه برنامه های فرهنگی، درمانی و عمرانی زیادی را انجام داده است از جمله برگزاری یادواره های شهدا، اردوی راهیان نور، آبرسانی،ساخت۳۰۰واحدمسکونی،توزیع ۸۳۰سری جهیزیه هرکدام به ارزش ۵۰ میلیون تومان می توان نام برد.

در پایان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی است برای بیان کردن دستاوردها و توانمندیهای انقلاب اسلامی و وظایفی که رسانه ها باید به آن ها بپردازند بیان کرد: رسانه باید به ترویج انقلاب و اسلام بپردازد و پیشرو باشد نه پیرو، فعال باشیم نه منفعل، اخلاق رسانه ای و حرفه ای رعایت شود و از جام رسانه ای امید رونمایی شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +