دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 25304 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ | ارسال توسط :
88 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

همایش و گرامیداشت روز اصناف که با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم آباد ، فرماندار خرم آباد،جمعی از مسئولان ارشد استانی و رئیس سازمان صمت استان و حضور کثیری از بازاریان و اصناف برگزار شد ،

ارتباط پلیس با اصناف یک ارتباط خوب و سازنده و تعامل دوجانبه‌ای در راستای ارائه خدمت و نوکری به مردم است

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، در همایش و گرامیداشت روز اصناف که با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم آباد ، فرماندار خرم آباد،جمعی از مسئولان ارشد استانی و رئیس سازمان صمت استان و حضور کثیری از بازاریان و اصناف برگزار شد ، سردار “یحیی الهی” ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر بابرکت برای فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: ما در حوزه انتظامی ارتباط و تعامل کاری زیادی با بازاریان و اصناف بر اساس ماده و قانون‌هایی که مصوبه مجلس هستند داریم و بنده تقدیر و تشکر می‌کنم از بازاریان و اصناف همه عزیزانی که در این صنف و اتحادیه و بازار در حال تلاش به نحوی که اقتصاد خانواده و بازار را به گردش در می‌آورند.

وی افزود: داد و ستد و نیازهای مردم در حوزه کاری شماست ، زندگی مردم در حوزه کاری شما ساری و جاریست و شما در حال ارائه خدمت به مردم هستید و این خدمت یک توفیق بزرگ است که خداوند شامل حال شما کرده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:کاسب حبیب خداست و کلمه صنف از منصف بودن شما برگرفته است و قطعاً این نام زیبنده شما است ، چون در ارتباط با مردم و رفع مایحتاج روزانه و ضروریات مردم قطعاً و کاملاً انصاف را در نظر می‌گیرید.

وی ادامه داد: مردم ایران فراموش نخواهند کرد در طول ۸ سال دفاع مقدس اصناف و بازاریان ضمن حضور در خطوط مقدم جبهه با بذل جان و در پشت جبهه ها با کمک های مالی از بذل و جان و مالشان دریغ نکردند.

سردار الهی خاطرنشان کرد:در مسیر ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، در بحث حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و
خون شهدا اقدامات خوبی توسط این عزیزان صورت می گیرد و یکی از ارکان موثری که می‌توان اشاره کرد همین عزیزان اصناف هستند که با فعالیتشان دارند چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می آورند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بحث کرونا و قطع چرخه انتقال ویروس منحوس در کشور ، بزرگترین اقدام را شما کردید، بازار را تعطیل کردید و از کسب و کار خود گذشتید و با کمک و حمایت‌های مالی خود نیازمندان را یاری کردید و این جای بسی تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان و اتفاقاتی که می‌افتد ارتباط پلیس با اصناف یک ارتباط خوب و سازنده و تعامل دوجانبه‌ای در راستای ارائه خدمت و نوکری به مردم است افزود: در بحث فتنه‌ها و اتفاقاتی که در مسیر انقلاب اسلامی پیش می‌آید در چندین استان و استان لرستان بنده شاهد بودم در هر کجایی که نیاز بود بازاریان و اصناف فرزندان و نوکران و خادمان خود را در مجموعه انتظامی همراهی و حمایت کردید.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: یکی از اتفاقات و مطالبات اخیر مردم در جامعه بحث عفاف و حجاب است که بخش بزرگی به حوزه اصناف و بازار برمی‌گردد که الحمدالله ما کمترین دغدغه را در این حوزه داریم و این عزیزان ضمن استقبال و حمایت با فرزندان خود در مجموعه انتظامی همراه بوده و هستند، البته شاید در جاهایی انتظارات و مطالباتی باشد که الحمدالله با تعامل خوبی که هست برآورده می‌ شود.

سردار الهی خاطر نشان کرد:بنده به نمایندگی از مجموعه انتظامی و به عنوان خدمتگزاران و خادمان شما، در محضر شما عزیزان حاضر شدم که تقدیر و تشکری کنم از همراهی و تعامل سازنده و همچنین حمایت های شما بعنوان نیروهای در خط انقلاب و اسلام و نظام و ولایت و ان شاءالله همه ما ادامه دهندگان راه شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از برترین های این حوزه توسط مسئولان ارشد استانی و انتظامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +