جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 21659 |
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ | ارسال توسط :
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت:اعتبارات توانمندسازی مددجویان این نهاد در سال جاری با افزایش بیش از چهار برابری نسبت به سال گذشته به ۳۳۴ میلیارد تومان رسیده است. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، همایون عمودی زاده روز چهارشنبه با بیان اینکه این رقم در سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان بود و امسال با توجه به افزایش […]

افزایش چهار برابری اعتبارات توانمندسازی مددجویان در لرستان
  • مدیرکل بهزیستی لرستان گفت:اعتبارات توانمندسازی مددجویان این نهاد در سال جاری با افزایش بیش از چهار برابری نسبت به سال گذشته به ۳۳۴ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، همایون عمودی زاده روز چهارشنبه با بیان اینکه این رقم در سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان بود و امسال با توجه به افزایش آن باید اقدامات مستمر برای جذب و تخصیص درست صورت گیرد افزود: نیازسنجی، استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش های فنی و حرفه ای و تسهیلات بانکی از ابزارهای اساسی توانمندسازی مددجویان هستند.

وی با اشاره به ثبت اختراع برخی مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی لرستان و ضرورت حمایت از این افراد اظهار داشت: بهزیستی استان در حوزه گیاهان دارویی و نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی نیز در راستای توانمندسازی مددجویان اقدام می کند و در صورت جذب افراد معلول یا تحت پوشش توسط کارفرمایان، سهم بیمه کارفرما را تا زمان بازنشستگی پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی لرستان در خصوص پیشگیری از معلولیت ها نیز گفت: هزینه ۱۲ میلیون تومانی آزمایش های ژنتیک به ویژه برای مددجویانی که دارای سابقه معلولیت خانوادگی هستند توسط این سازمان تقبل می شود.

عمودی زاده با اشاره به حمایت بهزیستی لرستان از بیش از ۵۰ هزار معلول در استان بیان کرد: همچنین در تفاهم با موسسه خیریه “بخشش”، کمک سه میلیون تومانی در راستای عمل جراحی، کاشت حلزون یا خرید سمعک پرداخت می شود و برای پیشگیری از تنبلی چشم نیز با آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

وی ر همچنین اضافه کرد: خانواده های دهک یک تا هفت که دارای فرزند ۲ قلو هستند ۶ سال و خانواده های دارای سه قلو از هر دهک درآمدی برای همیشه تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند و علاوه بر مستمری ماهانه، تا ۸۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه نیز به آنان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +