شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 23249 |
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ | ارسال توسط :
81 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: در لرستان امکان ایجاد زنجیره‌ تولید با همکاری استان‌های برخوردار و توسعه‌یافته نظیر اصفهان و مرکزی وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، بهمن جعفری پانزدهم دی ماه در اولین گردهمایی مدیران‌کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی، اظهار کرد: در لرستان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که […]


رئیس سازمان صمت لرستان گفت: در لرستان امکان ایجاد زنجیره‌ تولید با همکاری استان‌های برخوردار و توسعه‌یافته نظیر اصفهان و مرکزی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، بهمن جعفری پانزدهم دی ماه در اولین گردهمایی مدیران‌کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی، اظهار کرد: در لرستان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که داریم که بعضاً به فعل نرسیدند و امکان ایجاد زنجیره‌ای تولید با همکاری استان‌های برخوردار و توسعه‌یافته نظیر اصفهان و مرکزی وجود دارد.

وی ادامه داد: امکان شکل‌گیری صنایع مادر در استان‌هایی مانند مرکزی و اصفهان به دلیل زیرساخت‌ها و تأمین انرژی به ویژه آب، ما این آمادگی را داریم که این صنایع و سرمایه‌گذاری‌های جدید در قالب زنجیره تولید که متعاقب آن سرمایه‌گذارانی که در این استان‌ها هستند صنایع پایین دستی خود را در لرستان اجرا کنند که هم ایجاد اشتغال کرده و هم ارزش افزوده و زمینه تأمین نیاز داخلی را فراهم کرده و هم با رویکرد صادراتی فعالیت کنند.

جعفری افزود: روش تأمین مالی زنجیره‌ای یکی از روش‌های نوین است که مدنظر وزیر صمت بوده و از طرفی ما در استان از زنجیره‌های ضعیفی برخورداریم که در راستای تأمین منابع مالی امکانش هست از این استان‌ها هم استفاده کنیم و زیاد به منابع بانکی متکی نباشیم چراکه منابع و مصارف آن‌ها نیز محدود است.

رئیس صمت لرستان تصریح کرد: از پنج استان مرکزی یعنی استانهای اصفهان، قم، لرستان، مرکزی، همدان این توقع را داریم که در جلسات تخصصی پنل‌ها به ویژه در حوزه معادن و صنعت تبادل نظر داشته باشند تا به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +