پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 23770 |
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱ | ارسال توسط :
87 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تاریخ شفاهی خانواده شهدا و برنامه های دهه فجر به نحو احسن برگزار و از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده شود. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، در همایش یک روزه معاونین، روسای بنیاد شهید شهرستان ها […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تاریخ شفاهی خانواده شهدا و برنامه های دهه فجر به نحو احسن برگزار و از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، در همایش یک روزه معاونین، روسای بنیاد شهید شهرستان ها و ائمه جماعات و کلاس حقوق شهروندی که در مجتمع “توانبخشی ایثار”برگزار شد، اظهارداشت: با تکیه بر بنیه دینی و اعتقادی و روحی خویش در جامعه باید گام برداریم و در تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین شویم.

وی افزود: در شورای ایثار مسائلی همچون دهه فجر و کمیته تبلیغات دهه فجر، پرداخت حق پرستاری که در شهرستان ها عقب افتاده است، ارزیابی کارکنان، نظارت، حراست و حفاظت و بحث حقوق شهروندی، بحث هاتف و بحث های فرهنگی به ویژه تاریخ شفاهی مورد تاکید و توجه قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بر ضرروت انجام با قوت و سرعت تاریخ شفاهی خانواده شهدا و اجرای برنامه های دهه فجر به نحو احسن تاکید کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن روز شهید خاطرنشان کرد: در روز شهید برنامه ای جامع و کامل تدبیر شده و برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد: امروز باید از شعار دوران انقلاب همه باهم، جهاد سازندگی ستفاده کنیم و شعار همه با هم جهاد تبیین را در اولویت قرا دهیم و برای جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی در ادامه به اقدامات اتحادیه اروپا در پی تروریستی خواندن سپاه اشاره کرد و گفت: همه ما در ایام دهه فجر به ویژه روز ۱۲ بهمن باید یک موجی از پشتیبانی از سپاه را داشته باشیم و در آن روز که زنگ انقلاب زده می شود این حمایت خود را اعلام و به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +