جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 23340 |
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ | ارسال توسط :
76 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا از کشف و ضبط دو قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار در این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، ابراهیم قنبرزاده گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا و منطقه حفاظت شده اشترانکوه در […]

رئیس پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا از کشف و ضبط دو قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، ابراهیم قنبرزاده گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا و منطقه حفاظت شده اشترانکوه در حین گشت و کنترل مشترک، متوجه حضور دو نفر شکارچی غیرمجاز در ارتفاعات پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا شدند که پس از چندین ساعت تعقیب و گریز، متخلفین با پنهان کردن اسلحه‌ها از محل متواری شدند که محیط بانان با جست و جو در محل اختفای آن‌ها موفق شدند دو قبضه اسلحه از این متخلفین کشف و ضبط نمایند.

وی افزود: از این متخلفین علاوه بر دو قبضه اسلحه که یکی از آن‌ها غیر مجاز می باشد، تعدادی فشنگ و یک دستگاه دوربین چشمی و ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

قنبرزاده با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی متخلفین ادامه دارد گفت: گزارش این تخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و اداوات کشف شده تا صدور رای نهایی به صورت امانی نزد سازمان محیط زیست باقی می ماند.

رئیس پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا از هم‌وطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +