پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 24249 |
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ | ارسال توسط :
101 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت:سامانه «ثبت تجارب مدیریتی» به زودی در استان راه اندازی می شود. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حمید کشکولی در اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش عنوان کرد: مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای مختلف استانداری می توانند تجارب و ایده های سازنده ی خود را […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت:سامانه «ثبت تجارب مدیریتی» به زودی در استان راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حمید کشکولی در اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش عنوان کرد: مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای مختلف استانداری می توانند تجارب و ایده های سازنده ی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: انتخاب و تأیید ایده ها و تجارب کاربردی توسط خبرگان منتخب مرتبط با موضوع مطلب ارائه شده انجام خواهد شد.

معاون استاندار تصریح کرد: ثبت این تجارب و ایده ها می تواند یک مسیر راهبردی مناسب برای مدیران و کارشناسان فعلی و آینده دستگاه باشد.

کشکولی تأکید کرد: طراحی ساختار مناسب در راستای دانش مند بودن برنامه های مدیریتی و عملیاتی دستگاه ها یکی از عناصر کلیدی توسعه است.

گفتنی است، ساختار راهبردی و اجرایی برنامه مدیریت دانش که نقش هایی برای مدیران ستادی و معاونت ها در آن مطرح شده از مهم ترین عناوین تشریح شده در این کمیته بودند.

مدیریت دانش با بهره گیری از دارایی های دانشی نقش مهمی در پیشرفت و تعالی دستگاه های اجرایی ایفا می کند. این برنامه با افزایش بهره وری و اثربخشی فرآیندها بهبود خدمات دستگاهی را رقم می زند.بهبود تصمیم گیری و تصمیم سازی در سطوح مختلف سازمان و راهکارهای مشخص به دنبال شناسایی، نگهداری، تسهیل و توسعه منابع دانشی است. در وزارت کشور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد حوزه های وظیفه و تأثیر مستقیم عملکرد این وزارتخانه در سطح معیشت، رفاه و امنیت جامعه شناسایی منابع دانشی در کنار استخراج مسائل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +