چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
کد خبر: 25496 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ | ارسال توسط :
79 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

عمودی‌زاده بیان کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ در بحث مناسب سازی لرستان با کسب رتبه۹۴/۵ به عنوان استان اول کشور شناخته شد همچنین در شورای سالمندی رتبه عالی را کسب کردیم.

مدیر کل بهزیستی لرستان: رونمایی از اولین سند جامع سالمندی در لرستان به مناسبت هفته بهزیستی /رویکرد بهزیستی توانمند سازی است

به گزارش صدای طرهان همایون عمودی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد گفت: رسانه‌ها توانایی این را دارند که حس امید و توانمندی را برای جامعه هدف ما ایجاد کنند در واقع رسانه ها پل ارتباطی بین جامعه هدف ما هستند.

مدیر کل بهزیستی لرستان افزود: بر اساس نظام ارزشیابی و رتبه‌بندی که سازمان بهزیستی کشور در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ انجام داده در زمینه توانبخشی در سطح کشور رتبه عالی را کسب کردیم و همچنین دستگاه برتر کشور شناخته شدیم.

عمودی‌زاده بیان کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ در بحث مناسب سازی لرستان با کسب رتبه۹۴/۵ به عنوان استان اول کشور شناخته شد همچنین در شورای سالمندی رتبه عالی را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه کارگروه مناسب سازی را در ۱۱ شهرستان فعال کردیم گفت اولین سند جامع شورای سالمندی در لرستان به مناسبت هفته بهزیستی رونمایی شد و این سند شرح وظایف ۲۰ دستگاه اجرایی را در پوشش سالمندان مشخص کرده که برنامه سه ساله است که هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در کارگروه سالمندی بر اساس این سند گزارش ارائه می‌دهند.

مدیر کل بهزیستی لرستان بیان کرد: رویکرد اصلی سازمان بهزیستی توانمند سازی است.

این مقام مسئول اذعان داشت: اعتبارات تسهیلات اشتغال زایی مدد جویان بهزیستی از ۸۰ میلیارد تومان به ۳۲۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که از این مبلغ ۳۱۸میلیارد تومان آن وصول شده است.

عمودی زاده گفت: برای اینکه اشتغال پایدار ایجاد شود نیاز سنجی، استعداد یابی و مشاوره های شغلی انجام دادیم و از طریق فنی حرفه ایی مهارت آموزی و در مرحله آخر پرداخت تسهیلات صورت گرفت.

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +