شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 24754 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ | ارسال توسط :
138 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به محض حضور ماموران در صحنه، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید به شماره معلوم اقدام به فرار می نمایند که پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مربوط به یک دستگاه ساینا بوده که توسط سارقان سرقت شده است. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر بیان داشت: […]

به محض حضور ماموران در صحنه، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید به شماره معلوم اقدام به فرار می نمایند که پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مربوط به یک دستگاه ساینا بوده که توسط سارقان سرقت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ورود ۳ نفر سارق مسلح نقاب دار به داخل یک واحد آپارتمان مسکونی در محله ای اطراف شهر “سلسله” بلافصله تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور ماموران در صحنه، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید به شماره معلوم اقدام به فرار می نمایند که پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مربوط به یک دستگاه ساینا بوده که توسط سارقان سرقت شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از تعقیب و گریز، سارقان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند که ماموران با رعایت قانون و در یک اقدام متقابل و مقتدرانه سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه احدی از سارقان مسلح مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت می کند، خاطر نشان کرد: خودروی سارقان توقیف و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است و همگی دارای سوابق معتدد کیفری می باشند.

سردار الهی در پایان تصریح کرد: از آنجایی که آرامش و امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس است، چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند مخل آسایش و امنیت مردم شوند پلیس مقتدرانه و با قاطعیت آنان برخورد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +