پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 25095 |
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ | ارسال توسط :
67 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

وی تصریح کرد: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در طول این سال‌ها موفقیت‌های بزرگی به دست آورده و با مشارکت و همراهی آحاد مردم از مشکلات و بحران‌ها عبور کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تداوم نهضت انقلاب اسلامی به دلیل پیوند ناگسستنی امام و امت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در همایش فعالان و خادمان قرآنی لرستان که در سالن اجتماعات امید کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان کوهدشت دارای تاریخی پرافتخار، فرهنگ و تمدنی غنی و جغرافیایی زیباست.

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های مدافع امنیت و مدافع حرم که امروز برگزار شد، تجلیل از نماد‌های ارزشمند و هویتی این دیار و کشور به شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشادت رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: افتخارات ما برآمده از تاریخ باشکوه کشور می‌باشد، کوهدشت با دارا بودن حدود ۵۰۰ شهید همواره پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ثابت‌قدم بوده است، از خداوند متعال مسئلت داریم که توفیق ادامه راه شهدا و پیمودن این مسیر نورانی راه همواره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در طول این سال‌ها موفقیت‌های بزرگی به دست آورده و با مشارکت و همراهی آحاد مردم از مشکلات و بحران‌ها عبور کرده است.

 وی افزود: دشمنان همواره همه ابزارها را به‌کاربرده‌اند تا این نهضت نورانی را خاموش کنند، گذشت سال‌ها نشان داده است که پیوند ناگسستنی امام و امت اجازه این کار را به دشمنان نداده است و ادامه این مسیر با تداوم این پیوند ممکن می‌باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دولت مردم و عدالت محور آیت‌الله رئیسی فرزند برومند امام راحل و شاگرد مخلص و سرباز مطیع رهبر معظم انقلاب بنا بر حل مسائل و جبران عقب‌ماندگی‌ها گذاشتیم، استانی به سربلندی لرستان با قدمت فرهنگی و کهن شهری مثل کوهدشت بایستی جایگاه پیشرفته‌تری از موقعیت فعلی به‌ویژه در عرصه فرهنگی داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از عوامل اجرای نمایش تئاتر مراسم، بیان کرد: این نمایش بسیار زیبا اجرا شد و دهه کرامت را به‌خوبی با موضوع امام رضا (ع) پیوند داد؛ کوهدشت قطب حوزه خوشنویسی کشور است و دارای ظرفیت‌ها و هنرمندان خوبی می‌باشد که برخی از آثار فاخر آن را در نمایشگاه برپاشده امروز مشاهده کردیم.

اسماعیلی گفت: به جهت رفع مشکلات زیرساختی مسئول پروژه‌های عمرانی وزارت را به منطقه خواهیم فرستاد و درصدد خواهیم بود که رسیدگی به مطالبات این منطقه که نماینده مردم کوهدشت و رومشکان ارائه کردند به‌صورت ویژه انجام شود و در بوروکراسی گرفتار نگردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت و تقدیر از مؤسسات قرآنی کوهدشت و اصحاب رسانه بیان کرد: فعالان قرآنی چشم‌وچراغ ما هستند، این منطقه دارای تعداد زیادی از حافظان بیست جزء به بالا و کل می‌باشند که نشان از فرهنگ غنی و استعداد قرآنی این دیار دارد، حتماً از این فعالان حمایت ویژه‌ای خواهیم داشت؛ صندوق اعتباری هنر را به صندوق هنرمندان، نویسندگان و اهالی قرآن تغییر دادیم که این قشر را نیز پوشش دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +