جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 23888 |
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ | ارسال توسط :
123 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۵ عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه شیرپگاه لرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی قتل مدیر عامل سابق کارخانه پگاه لرستان در چهارم بهمن ماه سال جاری توسط افراد ناشناس، بلافاصله موضوع به […]

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۵ عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه شیرپگاه لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی قتل مدیر عامل سابق کارخانه پگاه لرستان در چهارم بهمن ماه سال جاری توسط افراد ناشناس، بلافاصله موضوع به صورت ویژه به منظور شناسایی عاملان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی ابعاد قتل، پس از چند شبانه روز تلاش مستمر و با اقدامات پیچیده و علمی توسط تیمی از کارآگاهان مجرب و زبده پلیس آگاهی استان و با بدست آوردن سرنخ هایی از این قتل، عاملان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تعداد ۵ نفر که در این قتل مشارکت داشته طی ۴ عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲ نفر به عنوان قاتل اصلی و ۳ نفر به عنوان معاونت و مشارکت در این قتل نقش داشته اند افزود: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.

سردارالهی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب دستگاه قضائی با پلیس خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و استفاده از عناصر مومن و متعهد و مجرب با قاطعیت با افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت جامعه شوند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام /

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +