شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 25623 |
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ | ارسال توسط :
69 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

امروز مردم لرستان به پاس غیرت‌مندی‌ها و دلاورمردی‌های این بزرگ‌مرد دور هم جمع شده‌اند که با پیکر پاکش خداحافظی کنند،بیان کرد:در کنار مردم حضور پیدا کردیم که با پیکر این فرمانده بزرگ خداحافظی کنیم.

استاندار لرستان گفت:افتخار آفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در تاریخ کشور و در ذهن مردم ماندگار است.

به گزارش صدای طرهان ،فرهاد زیویار،صبح امروز آیین تشییع امیر سرتیپ«اسکندر بیرانوند» با اشاره به اینکه وی یکی از فرماندهان و مردان بزرگ معاصر بود،اظهار داشت:انسان‌های بزرگ در شرایط سخت عیارشان مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه امیر«بیرانوند»با شجاعت و شهامت خود،در روزهایی که کشور دچار سخت‌ترین تهدیدها شده بود پا به میدان گذاشتند و دلاور مردانه جنگیدند،افزود:افتخارآفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین این فرمانده دفاع مقدس در عملیات فتح‌المبین در کنار سایر رزمندگان اسلام که از جان مایه گذاشتند،در تاریخ کشور و در ذهن مردم ماندگار است.

معتمدی با اشاره به اینکه امروز مردم لرستان به پاس غیرت‌مندی‌ها و دلاورمردی‌های این بزرگ‌مرد دور هم جمع شده‌اند که با پیکر پاکش خداحافظی کنند،بیان کرد:در کنار مردم حضور پیدا کردیم که با پیکر این فرمانده بزرگ خداحافظی کنیم.

بنا به این گزارش،مراسم تشییع پیکر پاک امیر سرتیپ«اسکندر بیرانوند»
صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم،استاندار لرستان،کارکنان ستادی استانداری لرستان،نیروی‌های نظامی و انتظامی در خرم آباد از درب مسجد توسلی آغاز تا بهشت هشتم آرامگاه ابدی وی ادامه داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +