یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 25748 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ | ارسال توسط :
85 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

غلامحسین کریمی، مدیر امور شعب بانک ملی لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه بانک ملی همدل و همراه با طرح‌ها و پروژه‌های دولتی و فعالان اقتصادی است، گفت: بانک ملی واحدهای تولیدی را حمایت می‌کند و در استان لرستان ۶۲ درصد فعلیت‌های اقتصادی را بر عهده دارد.

محمد خاکی در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان لرستان، افزود: یکی از مشکلات حوزه اقتصادی را عدم پرداخت تسهیلات مورد نیاز در زمان مورد انتظار دانست و عنوان کرد: متأسفانه مدت‌زمان بررسی و روند پرداخت تسهیلات نیز بسیار طولانی است

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،رئیس اتاق لرستان در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان لرستان، گفت: طولانی شدن روند پرداخت تسهیلات، فرصت‌های فعالان اقتصادی را از بین می‌برد و از بانک‌ها انتظار می‌رود در وضعیت موجود با متقاضیان تسهیلات کنار بیایند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان، با اشاره به سیاست‌های انبساطی و انقباضی بانک مرکزی و وجود فراز و نشیب‌هایی در پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی، افزود: از بانک‌های استان انتظار می‌رود با توجه به شرایط روز و وضعیت موجود با دریافت‌کنندگان تسهیلات تا حد ممکن کنار بیایند.

محمد خاکی در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان لرستان، افزود: یکی از مشکلات حوزه اقتصادی را عدم پرداخت تسهیلات مورد نیاز در زمان مورد انتظار دانست و عنوان کرد: متأسفانه مدت‌زمان بررسی و روند پرداخت تسهیلات نیز بسیار طولانی است و این موضوع ممکن است فرصت‌های به دست آمده برای فعالان اقتصادی را از بین ببرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان لرستان، ادامه داد: ما به دنبال تأمین مالی فعالان اقتصادی از طریق منابع غیربانکی هستیم، زیرا با فشار زیاد روی بانک‌ها ممکن است منابع در جای خودش مصرف نشود و بیشتر جنبه تکلیفی پیدا کند.

خاکی گفت: در صورت هزینه تسهیلات بانکی در بخش دیگر انحرافات تسهیلات بانکی افزایش می‌یابد و در چنین شرایطی فعالان حوزه اقتصاد به هدف و مقصود خود نمی‌رسند.

وی از پیگیری موضوع رفع محدودیت اوراق گام خبر داد و افزود: این اوراق از طریق وزارت اقتصاد پیگیری می‌شود و از طرف دیگر به دنبال تحقق اوراق تام از طریق ایدرو و ایمیدرو نیز هستیم.

غلامحسین کریمی، مدیر امور شعب بانک ملی لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه بانک ملی همدل و همراه با طرح‌ها و پروژه‌های دولتی و فعالان اقتصادی است، گفت: بانک ملی واحدهای تولیدی را حمایت می‌کند و در استان لرستان ۶۲ درصد فعلیت‌های اقتصادی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تمام منابعی که در لرستان جذب می‌شود منابع آزاد است، افزود: بیش از ۵۰ درصد این منابع به سمت تسهیلات تکلیفی تحقق پیدا کرده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان لرستان با بیان اینکه متأسفانه ۲۰ تا ۲۵ درصد منابع ما در استان در بحث مطالبات است، گفت: تسهیلات باید به تولیدکننده واقعی که باعث ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه در استان است پرداخت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +