جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 25588 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ | ارسال توسط :
76 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار رومشکان گفت: با توجه به موقعیت شهرستان رومشکان و کوتاه‌تر شدن مسیر مرز مهران از طریق رومشکان و استقبال زوار از این مسیر، ما هم می‌بایست آمادگی کامل جهت استقبال از زائران اربعین حسینی را


خدمت به زوار امام حسین(ع) یک افتخار است و فقط مختص به کربلا و نجف نیست/مردم میتوانند در هر زمان و مکانی ارادت خود است به امام حسین(ع) نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبر ی صدای طرهان، صبح روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ جلسه “تمهیدات مراسم اربعین حسینی” به ریاست مهندس نصیری‌پور فرماندار رومشکان و با حضور مدیران شهرستانی، هیئت‌های مذهبی و موکب داران شهرستان برگزار شد.
فرماندار رومشکان گفت: با توجه به موقعیت شهرستان رومشکان و کوتاه‌تر شدن مسیر مرز مهران از طریق رومشکان و استقبال زوار از این مسیر، ما هم می‌بایست آمادگی کامل جهت استقبال از زائران اربعین حسینی را داشته باشیم به همین منظور امسال کمیته‌های متشکل از مدیران، مردم و دوستداران امام حسین(ع) تشکیل شده است تا در بحث پذیرایی و اسکان، حمل و نقل، بهداشت، امنیت و… بتوانیم خدمتی در خور شأن امام حسین(ع) ارائه دهیم.

نصیری‌پور اظهار داشت: خدمت به زائران اربعین حسینی یک افتخار است و ممکن است نصیب همه کسی نشود، خدمت به زائران کربلای حسینی و عتبات فقط مختص کربلا و نجف نیست و مردم میتوانند در هر زمان و مکان ارادت خود را به اهل بیت پیامبر(ص) و امام حسین(ع) نشان دهند.
فرماندار رومشکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی بیش از پنج موکب در سطح شهرستان و مسیرهای منتهی به استان ایلام فعالیت خواهند داشت و در این ایام پرسنل بهداشت و درمان، پرسنل انتظامی،عوامل راهداری، بخشداران، شهرداری‌ها، دهیاران و سایر عوامل خدماتی شهرستان کمک خواهند کرد تا میزبان خوبی برای زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +