یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 26316 |
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ | ارسال توسط :
36 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به اجرای نمایش عروسکی با موضوع (پیروزی انقلاب اسلامی و فرار شاه) از سوی مرکز شماره یک بروجرد اشاره کرد و گفت: مصورسازی و کتیبه‌سازی نمادهای انقلاب از دیگر برنامه‌های کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای بیش ۲۱۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» طی دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش صدای طرهان ،رضا داوری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان، اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات مختلف با موضوع دهه فجر، برنامه‌های کانون با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» جمع بندی و نهایی شدند.

وی افزود: برای دهه فجر امسال بیش از ۲۱۰ برنامه، ویژه کودکان و نوجوانان سراسر استان در کلیه مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پیش‌بینی شده است که در نخستین روز از دهه مبارک فجر، همزمان با زنگ انقلاب، با موضوع و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی آغاز می‌شوند.

داوری به فضاسازی اداره کل و مراکز کانون متناسب با ایام دهه مبارک فجر و چاپ و نصب بنر کمیته کودک و نوجوان اشاره کرد و بیان کرد: تجدید میثاق با شهدای گمنام در همه شهرستان‌های استان انجام خواهد شد.

وی افزود: مسابقه‌های مختلف ویژه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساخت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ساخت کارت پستال با موضوع انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و کارگاه‌های هنری هنری شامل (نقاشی، سفالگری، کتیبه‌سازی و خوشنویسی)، برگزاری مسابقه‌های ادبی شامل (دلنوشته، شعر و داستان) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام‌الله دهه فجر در کمیته کودک و نوجوان ستاد استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به اجرای نمایش عروسکی با موضوع (پیروزی انقلاب اسلامی و فرار شاه) از سوی مرکز شماره یک بروجرد اشاره کرد و گفت: مصورسازی و کتیبه‌سازی نمادهای انقلاب از دیگر برنامه‌های کانون است.

ویژه برنامه ادبی «دو پنجره» برگزار می‌شود

داوری گفت: در نخستین روز دهه فجر علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز سطح استان، ویژه برنامه ادبی «دو پنجره» با حضور اسماعیل اله‌دادی نویسنده کتاب چهره‌ات چقدر آشناست و اعضا و مربیان سراسر استان به صورت حضوری و مجازی در مرکز شماره دو بروجرد برگزار خواهد شد.

داوری به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره سرود «نغمه‌های روشن فردا» اشاره کرد و گفت: با حضور گروه‌های برتر استان لرستان همزمان با هفتمین روز دهه فجر در روز ۱۸ بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی به اجرای ویژه‌برنامه «بازی‌های بومی محلی» در روستاها و مناطق کم برخوردار از سوی مربیان کتابخانه‌های سیار اشاره کرد و افزود: در این روز برنامه‌های مختلف فرهنگی، و هنری اجرا خواهد شد.

جشن پرواز بادباک‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل کانون لرستان بیان کرد: در روز ۲۱ بهمن جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها با همکاری همه مراکز فرهنگی هنری کانون در محله قاضی‌آباد خرم آباد، پارک زیتون با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود و در کنار آن برنامه‌های مختلفی مانند: بازی و سرگرمی، قصه‌گویی معرفی شخصیت امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان گفت: قصه‌گویی داستان‌ها و خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مربیان کانون و اعضای کودک و نوجوان، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس‌های انقلابی، پخش فیلم‌های انقلابی در طول ایام مبارک دهه فجر، دعوت از مدارس و اجرای برنامه‌های مختلف در همه مراکز، اجرای بازی‌های بومی و محلی و برگزاری مسابقه‌های شاد نیز در طول دهه فجر اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +